Czy limuzyna zawsze jest czarna? Najczęściej tak, jednak są limuzyny białe a także w innych kolorach, np. granatowym. Limuzyna jest luksusowym samochodem, ma nadwozie zamknięte, czterodrzwiowe. Zwykle ma sześć miejsc siedzący
Warszawa, 21 stycznia 2020INFORMACJA PRASOWAAuta używane w sektorze MŚP: stan techniczny jednym z kluczowych kryteriów podczas zakupu!Ponad połowa mikro, małych i średnich firm w Polsce kupuje samochody używane. Oprócz oczyw
Po zaprezentowaniu nowego Volvo V60 Plug-In, Volvo poszło o krok dalej i opracowało koncepcyjne hybrydowe Volvo XC60 łączące w sobie silnik benzynowy z napędem elektrycznym. Auto podczas ekologicznej jazdy zużywa tylko 2,3 l na
Czy myślisz, że jadąc takim samochodem możesz uzyskać maksymalną szybkość? Wydawałoby się, że tak. Niskie, obłe, z dobrym silnikiem i sportowymi kołami. Przejechać się takim. Tylko nie po polskich drogach.Ten drugi ten
Warszawa, 06.03.2019Elimen E-RX1: pierwszy polski samochód elektryczny do rallycrossuMarka Elimen, która niedawno zadebiutowała na rynku z ultralekkim samochodem ciężarowym E-VN1, stawia przed sobą kolejne wyzwanie – elektry
Jaguar XJ Ultimate to luksus w najlepszym wydaniu. Kunszt wykończenia i dbałość o detale to cechy charakterystyczne tego modelu. Poznaj First Class wśród limuzyn Jaguara.„Ultimate” to angielski termin oznaczający szczyt mo�
Technika Fiat Multiair: jak to działa?Zasada działania systemu sterowania zaworami ssącymi jest następująca: tłok poruszany przez wałek rozrządu sterujący zaworami ssącymi jest połączony z zaworem poprzez poduszkę hydraul
Któż nie pamięta małych i dużych Fiatów, które swego czasu dominowały bezdyskusyjnie na naszych drogach? Jeszcze kilkanaście, a nawet kilka lat temu włoska marka nie miała sobie równych pod względem sprzedaży na naszym ry
Właśnie rozpoczął działalność nowy salon Volvo w Warszawie – Euroservice przy Al. Jerozolimskich 239. Obiekt o powierzchni 4400 m2 jest największym salonem Volvo w Polsce. Nowy salon zdecydowanie wyróżnia się na
Warszawa, 25.04.2018INFORMACJA PRASOWAHybrydowa rewolucja może ominąć sektor MŚP.Mali i średni przedsiębiorcy z dystansem podchodzą do samochodów z napędami alternatywnymi.Jedynie 4,3 proc. mikro, małych i średnich firm