Autoryzowany dealer marki Mercedes-Benz, spółka Mirosław Wróbel podsumował wyniki rajdu promującego wykorzystywanie ekonomicznych i ekologicznych rozwiązań w motoryzacji. Sprintery NGT, które brały udział w tegorocznej edycj
Od 31 marca do 1 kwietnia Volvo zaprasza swoich klientów na kompleksową kontrolę aut. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom użytkowników, firma organizuje analogiczne akcje dwa razy do roku. Zespół specjalistów firmy zd
Materiał prasowy, 12.12.2019Historia pokazuje, że jeśli zostanie osiągnięte porozumienie w tak zwanym trilogu, to Parlament Europejski i Rada Unii Europejskiej do tej pory nie zgłaszały poprawek. Czy czwarte trójstronne spotka
Volkswageny Golfy oraz auta z 1999 roku najchętniej wystawianymi na sprzedaż samochodami używanymi w Polsce – wynika z raportu otoMoto.pl dotyczącego pierwszego półrocza 2010 rokuZ analizy ofert opublikowanych w pierwszym
Informacja prasowa26/08/2019Porsche zaprezentuje we wrześniu, jak tworzy nową platformę cyfrową One Digital Platform. Powstaje ona we współpracy z polską firmą ITGrape Up pomaga Porsche w cyfrowej transformacjiProdu
materiał prasowy1 października 2019 Unia zaprzecza sama sobie i stawia cele nie do spełnieniaZmiany klimatu to jedne z największych zagrożeń środowiskowych, społecznych, a także ekonomicznych. Europejska Agencja Środowisk
Materiał prasowy, 09.05.2019Truckerzy też mają swój dzieńZ okazji Międzynarodowego Dnia Kierowcy Zawodowego Ogólnopolskie Centrum Rozliczania Kierowców odkrywa karty branży transportowej. Sprawdzamy, kto prowadzi polskie ci�
Czy myślisz, że jadąc takim samochodem możesz uzyskać maksymalną szybkość? Wydawałoby się, że tak. Niskie, obłe, z dobrym silnikiem i sportowymi kołami. Przejechać się takim. Tylko nie po polskich drogach.Ten drugi ten
Bezpieczeństwo drogowe zajmuje ważne miejsce wśród priorytetów UE, więc naukowcy podejmują wyzwanie opracowania innowacyjnych technologii pokładowych na potrzeby branży oraz użytkowników. W ramach projektu EUROFOT (Europejsk
Volvo Auto Polska rozpoczęło nową kampanię reklamową pod hasłem „Miłość? Nienawiść? Jaka jest Twoja opinia?”, której celem jest prezentacja konsumentom nowego Volvo – miejskiego, designerskiego hatchbacka C30. Kampani