Samochody Wiadomości branżowe

Volvo S60 i V60 w nowej kampanii reklamowej

Od początku lutego Volvo rozpoczęło nową ogólnopolską kampanią wizerunkową najnowszych modeli – S60 i V60. Kampania obejmie swoim zasięgiem media elektroniczne i tradycyjne. Spoty zostaną wyemitowane również w kinach w 14

Od początku lutego Volvo rozpoczęło nową ogólnopolską kampanią wizerunkową najnowszych modeli – S60 i V60. Kampania obejmie swoim zasięgiem media elektroniczne i tradycyjne. Spoty zostaną wyemitowane również w kinach w 14 polskich miastach.

Nowe spoty reklamowe zostaną zaprezentowano zarówno w telewizji ogólnopolskiej – TVN i Polsat, jak i również na kanałach tematycznych, takich jak TVN Style, czy Polsat Play. Reklamy S60 i V60 zostaną także wykorzystane w kampanii prasowej w magazynach motoryzacyjnych, lifestylowych oraz pismach biznesowych. Dodatkowo, do końca marca spoty Volvo będzie można obejrzeć w sieci kin Cinema City.

Założeniem kampanii jest odświeżenie wizerunku popularnych modeli obecnych już w sprzedaży oraz zachęcenie do odbycia jazdy próbnej. Po launchu Volvo S60 i V60 w 2010 roku to dobry czas na takie przypomnienie – powiedział Łukasz Wójcik, Communication Manager w Volvo Auto Polska.

Za przygotowanie spotów odpowiadała agencja Amsterdam Arnold. Z kolei ich adaptacją na polskim rynku zajęła się agencja reklamowa Good (przekształcona z Brainshop U-boot).

Spoty reklamowe są dostępne na profilu Volvo Auto Polska na kanale YouTube – http://www.youtube.com/volvoautopolska.

A to już wiesz?  Wybierz reklamę Mercedesa

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy