Motocyklowe święto z BP i Castrol – firmami przyjaznymi dla jednośladówW najbliższą niedzielę, 26 kwietnia 2009 roku, w godz. 11.00-18.00 właściciele motocykli i skuterów oraz miłośnicy jednośladów spotkają się na st
DRIVe – ekologiczne Volvo w sportowej stylizacjiSamochód przyjazny dla środowiska wcale nie musi być nudny. Wprost przeciwnie. Może mieć nawet sportowy charakter. Volvo Cars wprowadza sportowy pakiet R-Design dla Volvo C30
Fiat Automobiles drugi rok z rzędu europejskim liderem pod względem redukcji emisji CO2Spośród dziesięciu najlepiej sprzedających się marek samochodowych w Europie, drugi rok z rzędu Fiat Automobiles zarejestrował najniższą
Firma Castrol świętuje właśnie swoje 110 urodziny. To dobra okazja, by przyjrzeć się ponad wiekowej tradycji tej uznanej marki, która wielokrotnie rewolucjonizowała rynek motoryzacyjny swoimi przełomowymi produktami.Dokładni
Warszawa, 06.03.2019Elimen E-RX1: pierwszy polski samochód elektryczny do rallycrossuMarka Elimen, która niedawno zadebiutowała na rynku z ultralekkim samochodem ciężarowym E-VN1, stawia przed sobą kolejne wyzwanie – elektry
Warszawa, 02 września 2019INFORMACJA PRASOWANiemal 30 proc. firm z sektora MŚP udostępnia pracownikom samochody służbowe do użytku prywatnegoFirmowe auto do użytku prywatnego przestało być przywilejem jedynie dyrektorów i
Jedni marzą o samochodzie sportowym, wyścigowym, inni o terenowym, jeszcze inni o takim eleganckim, bardzo reprezentatywnym. A jeszcze inni po prostu je kupują. Ale nie zajmując się tym, kogo na co stać, traktując sprawę tak, j
Czy wyobrażasz sobie jazdę najszybszym samochodem na świecie? Ten być może nie jest taki, jednak jest dość ciekawy, wygodny i w miarę szybki. Jednak na polskich drogach z pewnością nie da się wypróbowac jego szybkości.
Przed wiosennymi podróżami powinniśmy zadbać o swój samochód. Wychodząc naprzeciw potrzebom swoich klientów, Volvo przygotowało specjalną ofertę – „Wiosenną akcję serwisową”. Od 2
Nowa kampania reklamowa Volvo, promująca model XC60 i unikalny system City Safety, rozpoczęła się w maju br. i potrwa dwa miesiące. Celem kampanii jest zaprezentowanie modelu Volvo XC60 oraz zastosowanej w nim technologii City Sa