Volvo postanowiło wejść w nowy rok z dedykowaną ofertą dla przedsiębiorców. Od teraz przedstawiciele biznesu mają możliwość zakupu pojazdu specjalnego, bankowozu typu C. Zakup bankowozu może być alternatywą dla prze
materiał prasowy24 września 2019Pakiet mobilności nie do zatrzymaniaEuropa, nawet Zachodnia, nie jest przygotowana na to, by przyjąć pakiet mobilności, gdyż funkcjonowanie obecnego systemu transportu drogowego opiera się na
1359 sprzedanych samochodów i 1,8% udziału w całym rynku – te wyniki pozwoliły Volvo utrzymać pierwsze miejsce w segmencie Premium* w I kwartale 2012 roku. Pomogło w tym wprowadzenie do oferty bankowozów. Po z
Małe dzieci powinny jak najdłużej podróżować w fotelikach tyłem do kierunku jazdy – co najmniej do trzeciego lub czwartego roku życia. Starsze dzieci powinny korzystać z fotelików do chwili, gdy osiągną 140 centymetrów w
Nowa kampania reklamowa Volvo, promująca model XC60 i unikalny system City Safety, rozpoczęła się w maju br. i potrwa dwa miesiące. Celem kampanii jest zaprezentowanie modelu Volvo XC60 oraz zastosowanej w nim technologii City Sa
Ambasador Volvo – Zbigniew Gutkowski, jako pierwszy Polak w historii wystartował w okołoziemskich, samotniczych regatach Vendée Globe. To najtrudniejszy żeglarski rejs, który nieoficjalnie nazywany jest oceanicznymi mistrzostwam
W tym roku ruszy sprzedaż najbardziej zaawansowanego technologicznie Volvo w historii – V60 Plug-In. Produkcja hybrydowego samochodu w pierwszym roku zostanie ograniczona do 1 tys. egzemplarzy, a jego cena w zależności od rynk
Na początku września w finale cyklu Volvo Golf Business League została wybrana reprezentacja Polski na światowy finał Volvo World Golf Challenge w RPA. Od 7 do 12 stycznia 2013 roku Joanna Meronk oraz Marek Więcek będą walczyć
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 22 października 2019 r. Czy rosnąca popularność samochodów elektrycznych wpływa na proces nabywania pojazdów przez klientów?Innowacje zmieniają zachowania konsumentów – to prawda znana już od
Na zakończonych niedawno targach motoryzacyjnych w Tokio, firma Audi zaprezentowała studyjny model Audi metroproject quattro – typowy dla marki projekt stylistyczny dla segmentu samochodów kompaktowych. Ten trójdrzwiowy, czteroos