Samochody

Headlines organizatorem Lexus Fashion Night 3

Headlines organizatorem Lexus Fashion Night 3
Headlines już po raz trzeci zorganizowała Lexus Fashion Night – pokaz mody dla marki Lexus połączony z premierą najnowszego modelu Lexusa. Tym razem, premierze Lexusa

Headlines już po raz trzeci zorganizowała Lexus Fashion Night – pokaz mody dla marki Lexus połączony z premierą najnowszego modelu Lexusa. Tym razem, premierze Lexusa LS 460 towarzyszył pokaz, w którym udział wzięła top modelka – Naomi Campbell.
leksus-360-1.jpg
Headlines zajęła się całościową obsługą wydarzenia, angażując dział organizacji eventów oraz dział mediowy w ramach, którego agencja świadczy usługi z zakresu celebrity management.
leksus-360-1.jpg
Headlines Porter Novelli już od 10 lat angażuje zagraniczne gwiazdy do swoich projektów. Dzięki działaniom agencji, Polskę odwiedziły takie sławy, jak Claudia Schiffer i Sophia Loren dla Reader’s Digest, Catherine Deneuve dla Godła Teraz Polska, Alain Delon i Richard Chamberlain na wręczenie Telekamer TeleTygodnia, Adriana Sklenarikova-Karembeu dla Wonderbra, David Coulthard dla West MacLaren Mercedes, Sante Dorazio dla marki Dove czy Patricia Field – kultowa, nowojorska stylistka serialu “Sex w Wielkim Mieście” oraz głośnego filmu “Diabeł ubiera się u Prady”, która przyjechała na zaproszenie firmy Janssen – Cilag.

Także, w pokazach Lexus Fashion Night, organizowanych przez Headlines od 2005 roku, udział biorą światowe gwiazdy: W Lexus Fashion Night 1 były to: Alek Wek, Liz Jagger, w Lexus Fashion Night 2 – top modelka Helena Christensen a w ostatnim pokazie, który odbył się 17 listopada wystąpiła Naomi Campbell.

Celebrity Management jest pionierskim projektem Headlines, który umożliwia wykorzystanie wizerunku gwiazd w kampaniach PR, wydarzeniach artystycznych, eventach i innej działalności. Zaangażowani konsultanci zajmują się doborem piosenkarzy, aktorów, modelek, zespołów muzycznych i innych celebrities do różnego rodzaju wydarzeń i pokazów.

Zagraniczne gwiazdy mają magiczną moc przyciągania. Dzięki sile swojej osobowości ich wizerunek może być wykorzystany w działaniach PR, podnoszą świadomość istnienia problemu czy budując wizerunek konkretnej marki. Zwłaszcza, że obserwujemy rosnące zainteresowanie gwiazd naszym krajem, co niejednokrotnie otwiera zupełnie nowe możliwości przed klientem i projektami. Nadal zagraniczne gwiazdy są ciekawym tematem dla mediów – mówi Joanna Pruszyńska-Witkowska, prezes Headlines.

A to już wiesz?  Leszek Kuzaj po rajdzie Elmot

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy