Warszawa, 06.03.2019Elimen E-RX1: pierwszy polski samochód elektryczny do rallycrossuMarka Elimen, która niedawno zadebiutowała na rynku z ultralekkim samochodem ciężarowym E-VN1, stawia przed sobą kolejne wyzwanie – elektry
Data publikacji: 2016-10-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Paryskie targi motoryzacyjne. Najistotniejsze nowości z pawilonu LexusaKategoria: BIZNES, MotoryzacjaOto podsumowanie najważniejszych wydarzeń z ParyżaOto pods
HARLEY-DAVIDSON WYCHODZI NA EKSTREMALNĄ WYPRAWĘ TURYSTYCZNĄ „DISCOVER MORE”– Jeden motocykl Harley-Davidson stworzy wspaniałą historię pokonując 20 000 km dróg Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej –O
Właśnie rozpoczął działalność nowy salon Volvo w Warszawie – Euroservice przy Al. Jerozolimskich 239. Obiekt o powierzchni 4400 m2 jest największym salonem Volvo w Polsce. Nowy salon zdecydowanie wyróżnia się na
Autoryzowani dealerzy Volvo – Nova, Nord-Auto, Euro-Kas, Euroservice zostali wyróżnieni przez dziennik Puls Biznesu. Firmy otrzymały Gazelę Biznesu za rok 2011 i tym samym znalazły się w elitarnym gronie najdynamiczniej rozwija
Alfa MiTo zdobywa prestiżowe nagrody w największym plebiscycie motoryzacyjnym w Polsce – Auto Lider’ 2008.Niezapomniane chwile przeżywali w ubiegły piątek w Hotelu Sheraton w Warszawie sympatycy marki Alfa Romeo, podcza
Na profilu Volvo Auto Polska na Facebooku wystartował konkurs – „Całkiem jak Ty”, w którym do wygrania jest użytkowanie nowego modelu V40 wraz z kartą paliwową przez okres trzech miesięcy. Zwycięzcę wyb
Materiał prasowy, 28.01.2020 r.Mapa dla ciężarówekMała firma transportowa zaoszczędzi nawet 100 tys. zł rocznieProces projektowania podróży jest jednym z najistotniejszych elementów w całym łańcuchu dostaw. Dzięki dobr
Po zaprezentowaniu nowego Volvo V60 Plug-In, Volvo poszło o krok dalej i opracowało koncepcyjne hybrydowe Volvo XC60 łączące w sobie silnik benzynowy z napędem elektrycznym. Auto podczas ekologicznej jazdy zużywa tylko 2,3 l na
Nowa kampania reklamowa Volvo, promująca model XC60 i unikalny system City Safety, rozpoczęła się w maju br. i potrwa dwa miesiące. Celem kampanii jest zaprezentowanie modelu Volvo XC60 oraz zastosowanej w nim technologii City Sa