Samochody

Volvo wyznacza „nową przestrzeń wspólnych przeżyć”

Kampania reklamowa najnowszego kombi firmy – Volvo V70 Volvo Auto Polska rozpoczęło kampanię reklamową pod hasłem „nowa przestrzeń wspólnych przeżyć”, której celem jest prezentacja konsumentom

Kampania reklamowa najnowszego kombi firmy – Volvo V70

Volvo Auto Polska rozpoczęło kampanię reklamową pod hasłem „nowa przestrzeń wspólnych przeżyć”, której celem jest prezentacja konsumentom Volvo V70. Kampania ma produktowo – wizerunkowy charakter. Potrwa od 17 września do połowy listopada.

Kampania zakłada wykorzystanie outdooru, prasy, telewizji, Internetu i marketingu bezpośredniego.

samochod-kobioety-357.jpg

Jej celem jest prezentacja nowego Volvo V70 klientom tradycyjnie wybierającym modele kombi, doceniane ze względu na funkcjonalność oraz dotarcie do nowych konsumentów preferujących sedany, dla których są one synonimem prestiżu i elegancji. Chcąc osiągnąć ten cel, Volvo Auto Polska zdecydowało się na wyrazistą, lifestylową kreację akcentującą wartości nowego modelu – komfort, potężny zastrzyk luksusu, wszechstronny charakter oraz nowoczesną i elegancką sylwetkę>

„Volvo V70, jako samochód kombi, jest jednym z naszych najważniejszych i najbardziej charakterystycznych modeli. Głównie z powodu historii i wartości marki. Samochody kombi przywykliśmy nawet nazywać „perłą w koronie Volvo”. Reprezentują one bowiem wszystko to, co dla nas najistotniejsze – komfort, funkcjonalność i bezpieczeństwo. Co więcej, to właśnie Volvo Cars stworzyło tę kategorię ponad 50. lat temu i nadal pozostaje jej liderem” – mówi Mariusz Nycz, Communications Manager Volvo Auto Polska, odpowiedzialny za kampanię Volvo V70 – „Teraz, za pomocą V70, chcemy nadać nowy kierunek segmentowi samochodów kombi. Auto jest już nie tylko funkcjonalne, bezpieczne i wszechstronne, lecz również luksusowe i stylowe. Wierzymy, że skłoni to tradycyjnych wielbicieli sedanów do zmiany percepcji samochodów kombi. Właśnie ta zmiana funkcjonującego stereotypu stanowi dla nas największe wyzwanie”.

Kreacja ma za zadanie przekonać o nowoczesnym i wyrafinowanym charakterze samochodu. Auto, pokazane w industrialnej przestrzeni i w otoczeniu aktywnych osób, jest miejskie i stylowe. V70 przestał być samochodem kombi cenionym głównie przede wszystkim za oferowany poziom bezpieczeństwa, rodzinny charakter czy wszechstronność. Teraz nowym kombi równie chętnie wybierzemy się na premierę w teatrze, czy do najmodniejszej restauracji w mieście. Kampania, której przyporządkowane zostało hasło ”nowa przestrzeń wspólnych przeżyć” ma za zadanie nas o tym przekonać. Volvo, które pół wieku temu stworzyło segment dużych samochodów kombi, teraz decyduje o nadaniu mu nowego kierunku – oferującego stylowych partnerów na każdy dzień i na każdą podróż.

A to już wiesz?  Sportowa jazda Jaguarem na Nürburgring

Layouty reklamowe kampanii pojawią się głównie w mediach wnętrzarskich, motoryzacyjnych, biznesowych i podróżniczych, w tym: Elle Decoration, Villa, Harvard Business Review, Forbes, Manager Magazin, National Geographic czy Voyage.
Reklamy telewizyjne prezentowane będą w kanałach tematycznych, takich jak Discovery, Animal Planete, TVNTurbo czy TVN24.

„Gwarantuje nam to precyzyjne dotarcie do grupy docelowej modelu” – wyjaśnia Mariusz Nycz.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy