Rynek samochodów używanych – aktualna sytuacja i prognozy na 2020 rokW 2019 roku odnotowano znaczący wzrost sprzedaży samochodów używanych przy jednoczesnym spowolnieniu w sprzedaży nowych aut. Skąd te nagłe ruchy w branży
Potrójny sukces firmy Audi w plebiscycie czytelników niemieckiej edycji „Auto, Motor i Sport”. Audi A3, A6 i Q7 zostały wyróżnione tytułem „Best Cars 2007”. Jest to kolejny sukces firmy Audi w jednym z naj
Na początku listopada startują największe okołoziemskie regaty – Volvo Ocean Race. W polskich mediach ruszyła właśnie kampania reklamowa Volvo XC60 nawiązująca do tematyki regat. Kampania Volvo będzie również ob
Dzięki silnemu wsparciu Toyota Motor Poland i bliskiej współpracy z Toyota France Competition, Toyota Terratrek Competition pojedzie w międzynarodowym teamie liczącym 7 samochodów rajdowych. Francusko-polsko-portugalski zespół
Samochody Volvo od ponad 85 lat powstają w Szwecji, kojarzącej się z surowym, polarnym mrozem i śniegiem. Najdalszy salon tej marki znajduje się w miasteczku Gällivare. Miejscowi twierdzą, że to tylko 4 godziny drogi samochodem
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 9 stycznia 2020 r. Elektryka będziesz musiał naprawić sam!Przygotowanie warsztatów i ASO na trend elektromobilnościTrend elektromobilności coraz mocniej zaznacza swoją obecność w wielu krajach o
Volvo poszerzyło swoją gamę modelową o nowego Crossovera – V40 Cross Country. Auto można zestawić z dwoma silnikami benzynowymi oraz trzema wersji wysokoprężnymi. Cena V40 Cross Country z silnikiem D2 rozpoczyna się od 98 4
W 2006 roku najchętniej kupowanym Volvo była limuzyna Volvo S60. Dlatego model ten został wybrany w Polsce celem uczczenia 80.tych urodzin firmy Volvo Car Corporation. Przygotowana z tej okazji specjalne urodzinowa edycja modelu spo
Od 31 marca do 1 kwietnia Volvo zaprasza swoich klientów na kompleksową kontrolę aut. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom użytkowników, firma organizuje analogiczne akcje dwa razy do roku. Zespół specjalistów firmy zd
Volvo Auto Polska rozpoczęło nową kampanię reklamową pod hasłem „Miłość? Nienawiść? Jaka jest Twoja opinia?”, której celem jest prezentacja konsumentom nowego Volvo – miejskiego, designerskiego hatchbacka C30. Kampani