1359 sprzedanych samochodów i 1,8% udziału w całym rynku – te wyniki pozwoliły Volvo utrzymać pierwsze miejsce w segmencie Premium* w I kwartale 2012 roku. Pomogło w tym wprowadzenie do oferty bankowozów. Po z
Volvo do swojej oferty wprowadziło sportową wersję, prestiżowego, pięciomiejscowego hatchbacka Volvo V40 R-Design. Auto jest dostępne w salonach z trzema silnikami wysokoprężnymi oraz trzema wersjami benzynowi. Cena modelu za w
Spółka Mirosław Wróbel rozszerza pole działania na Zagłębie Miedziowe. Już wkrótce zostanie uruchomiony salon Mirosław Wróbel Lubin – będzie to już szósty odział tego dealera. Wbrew pr
Po zaprezentowaniu nowego Volvo V60 Plug-In, Volvo poszło o krok dalej i opracowało koncepcyjne hybrydowe Volvo XC60 łączące w sobie silnik benzynowy z napędem elektrycznym. Auto podczas ekologicznej jazdy zużywa tylko 2,3 l na
komunikat prasowy14 listopada 2019Kto może uratować życie na drodze?W Polsce 2 325 358 osób posiada uprawnienia do prowadzenia pojazdu kat. C, natomiast 1 362 187 ma możliwość kierowania ciężarówką wraz z naczepą (kat. C
Nowy silnik D3 o mocy 136 KM oraz limitowana wersja Volvo XC60 Inscription – to tylko niektóre z modyfikacji, które wejdą do oferty Volvo wraz z debiutem rocznika modelowego 2013. Samochody Volvo z nowego rocznika
DRIVe – ekologiczne Volvo w sportowej stylizacjiSamochód przyjazny dla środowiska wcale nie musi być nudny. Wprost przeciwnie. Może mieć nawet sportowy charakter. Volvo Cars wprowadza sportowy pakiet R-Design dla Volvo C30
materiał prasowy, komentarz4 grudnia 2018Uwaga: w Brukseli zapadły kolejne decyzje w sprawie pracy kierowców ciężarówekPodczas 15-godzinnej rozmowy w Brukseli przyjęto stanowisko dotyczące pracowników delegowanych, czyli je
Wraz z debiutem w Genewie nowego Volvo V40, po raz pierwszy zaprezentowano innowacyjne rozwiązanie z zakresu bezpieczeństwa biernego – poduszkę powietrzną chroniącą pieszego. Jednak to nie wszystko. Właśnie przedstawiono
26 maja rusza trzecia edycja turniejów Volvo Masters Amateur Polish Edition, jedna z największych rozgrywek golfowych dla amatorów na świecie. W tym roku Volvo Auto Polska odświeża wizerunek gry o nowy przekaz – golf to sport