Volvo Auto Polska rozpoczęło nową kampanię reklamową pod hasłem „Miłość? Nienawiść? Jaka jest Twoja opinia?”, której celem jest prezentacja konsumentom nowego Volvo – miejskiego, designerskiego hatchbacka C30. Kampani
Warszawa, 02.07.2018INFORMACJA PRASOWAPRACOCHŁONNA FLOTA FIRM Z SEKTORA MŚP!Spośród wszystkich czynności związanych z obsługą służbowej floty, najbardziej pracochłonny dla firm z sektora MŚP jest nadzór nad stanem zuży
Przed wiosennymi podróżami powinniśmy zadbać o swój samochód. Wychodząc naprzeciw potrzebom swoich klientów, Volvo przygotowało specjalną ofertę – „Wiosenną akcję serwisową”. Od 2
Volvo poszerzyło swoją gamę modelową o nowego Crossovera – V40 Cross Country. Auto można zestawić z dwoma silnikami benzynowymi oraz trzema wersji wysokoprężnymi. Cena V40 Cross Country z silnikiem D2 rozpoczyna się od 98 4
OFERTA MODELOWA HARLEY-DAVIDSON® NA 2015 ROKJESZCZE BARDZIEJ ZACHĘCA DO RUSZENIA W DROGĘMILWAUKEE (25 sierpnia 2014) – Po sukcesie Projektu RUSHMORE, światowej premierze motocykla Street™ 750 oraz elektryzującym pro
materiał prasowy24 września 2019Pakiet mobilności nie do zatrzymaniaEuropa, nawet Zachodnia, nie jest przygotowana na to, by przyjąć pakiet mobilności, gdyż funkcjonowanie obecnego systemu transportu drogowego opiera się na
Informacja prasowa20/08/2019Spotawheel wchodzi do Polski. Chce powtórzyć sukces z GrecjiSpotawheel, firma technologiczna handlująca używanymi samochodami w internecie, zainaugurowała działalność w Polsce. Spółka chce przek
Ukochany, lecz wysłużony pojazd odmówił posłuszeństwa? A może z powodu powiększenia rodziny trzeba zamienić sportowy samochód na większy i bezpieczniejszy? Każda decyzja o zakupie nowego pojazdu to ogromne przeżycie, któr
Data publikacji: 2016-10-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Paryskie targi motoryzacyjne. Najistotniejsze nowości z pawilonu LexusaKategoria: BIZNES, MotoryzacjaOto podsumowanie najważniejszych wydarzeń z ParyżaOto pods
Jedni marzą o samochodzie sportowym, wyścigowym, inni o terenowym, jeszcze inni o takim eleganckim, bardzo reprezentatywnym. A jeszcze inni po prostu je kupują. Ale nie zajmując się tym, kogo na co stać, traktując sprawę tak, j