W 2010 roku Volvo Cars stworzy testową flotę 50 elektrycznych Volvo C30. Kolejnym krokiem będzie wprowadzenie elektrycznego C30 do sprzedaży w 2011 roku. Prototyp samochodu zaprezentowany został na targach motoryzacyjnych w Detro
Peter Horbury nowym szefem Designu Volvo Car CorporationZ dniem 1 maja Peter Horbury przejmie obowiązki szefa działu projektowania produktóww Volvo Cars.Horbury posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w dziedzinie projektow
Znany polski żeglarz – Zbigniew Gutkowski został nowym ambasadorem marki Volvo. Podczas Volvo Gdynia Sailing Days sportowiec otrzymał kluczyki do Volvo XC60 Ocean Race. Oprócz promowania samochodu, żeglarz będzie reprezentował
Volvo Cars opracowuje nowy samochód wyścigowy do rajdów STCC – model C30 Green RacingFirma Volvo Cars, kontynuując prace nad wykorzystaniem bioetanolu (E85) i koncepcji Green Racing w wyścigach STCC (Swedish Touring Car Ch
Coraz więcej ludzi przy planowanym zakupie auta kieruje się racjonalną ekonomią. Co zatem wybrać? Samochód nowy z niższej półki, czy starszy używany, ale o wyższym standardzie? Oczywiście oba w tej samej cenie. Obie sytuacj
Na profilu Volvo Auto Polska na Facebooku wystartował konkurs – „Całkiem jak Ty”, w którym do wygrania jest użytkowanie nowego modelu V40 wraz z kartą paliwową przez okres trzech miesięcy. Zwycięzcę wyb
Materiał prasowy, 28.01.2020 r.Mapa dla ciężarówekMała firma transportowa zaoszczędzi nawet 100 tys. zł rocznieProces projektowania podróży jest jednym z najistotniejszych elementów w całym łańcuchu dostaw. Dzięki dobr
W tym roku, oprócz organizacji pikników golfowych w ramach projektu Volvo World Golf Challenge, Volvo zostało sponsorem tytularnym cyklu turniejów golfowych pod nazwą Volvo Golf Business League. Z nowego cyklu zo
Podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu, na stoisku Volvo oprócz Volvo V40 R-Design, zostanie zaprezentowane całkowicie nowe Volvo V40 Cross Country. Ten crossover wyróżnia się podniesionym o 40 mm zawieszeniem oraz napędem na
Kampania reklamowa najnowszego kombi firmy – Volvo V70Volvo Auto Polska rozpoczęło kampanię reklamową pod hasłem „nowa przestrzeń wspólnych przeżyć”, której celem jest prezentacja konsumentom Volvo V70. Kampania ma pro