Warszawa, 11 maja 2012Sportowa jazda Jaguarem na NürburgringJeśli chcesz przejechać się jako pasażer po słynnym torze Nürburgring teraz masz możliwość zrobić to Jaguarem XJ w wersji Sport and Speed. To wyjątkowo ekskluzyw
Dzięki silnemu wsparciu Toyota Motor Poland i bliskiej współpracy z Toyota France Competition, Toyota Terratrek Competition pojedzie w międzynarodowym teamie liczącym 7 samochodów rajdowych. Francusko-polsko-portugalski zespół
Samochody Volvo od ponad 85 lat powstają w Szwecji, kojarzącej się z surowym, polarnym mrozem i śniegiem. Najdalszy salon tej marki znajduje się w miasteczku Gällivare. Miejscowi twierdzą, że to tylko 4 godziny drogi samochodem
Rozstrzygnięto wspólny konkurs Volvo i IKEA, w ramach „Dni Szwedzkiego Wzornictwa”. Najlepszą pracę stworzyła Kornelia Nowak, która już niedługo odbierze nowe Volvo V40 skonfigurowane według własnego uznania, zgodnie z ha
Dziewczyny na Harleyach? Ależ tak! III Międzynarodowy Zlot Motocyklowy AMAZONS 2007 już w najbliższy weekend 18-20 maja br. w Tarczynie!Damy na Harleyach? Oczywiście! Już w najbliższy weekend w Ośrodku „Rancho pod Bocianem�
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 20 lutego 2020 r. Czas na prawdęFakty i mity dotyczące elektromobilności Choć trend elektromobilności nie zagościł jeszcze na dobre na polskich drogach, to wokół samej tematyki pojawiło się j
Temperatura w nocy spada już poniżej zera, a na drogach pojawiają się pierwsze oznaki zbliżającej się zimy. Dlatego Volvo rozpoczęło właśnie szeroką akcję mającą na celu ułatwienie właścicielom samochodów Volvo
Przez trzy dni na jeziorze Krzywym w Olsztynie można było podziwiać widowiskowe wyścigi Volvo Olympic Cup w olimpijskiej klasie 49er, żeglarskiej Formule 1. Regaty zakończyły się miłą niespodzianką – zwyciężył team
Data publikacji: 2016-10-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Paryskie targi motoryzacyjne. Najistotniejsze nowości z pawilonu LexusaKategoria: BIZNES, MotoryzacjaOto podsumowanie najważniejszych wydarzeń z ParyżaOto pods
Volvo Auto Polska rozpoczęło nową kampanię reklamową pod hasłem „Miłość? Nienawiść? Jaka jest Twoja opinia?”, której celem jest prezentacja konsumentom nowego Volvo – miejskiego, designerskiego hatchbacka C30. Kampani