Czy myślisz, że jadąc takim samochodem możesz uzyskać maksymalną szybkość? Wydawałoby się, że tak. Niskie, obłe, z dobrym silnikiem i sportowymi kołami. Przejechać się takim. Tylko nie po polskich drogach.Ten drugi ten
Już 29 października najlepsi żeglarze z całego świata rozpoczną rywalizację w najdłuższym i jednym z najtrudniejszych rejsów na świecie – Volvo Ocean Race. A już od dziś polscy pasjonaci żeglarstwa mogą spr&o
Z początkiem roku 2010 linia olejów silnikowych K2 TEXAR powiększyła się o kolejne pozycje. Gamę produktów smarnych uzupełniło pięć nowych wariantów olejów syntetycznych zapewniających najwyższą ochronę: 5W-30 ULTRA, 0
Zupełnie nowe Volvo V40 nie tylko zachęca atrakcyjną ceną – od 86 900 zł, ale również promocyjną stawką ubezpieczenia. Niezależnie od miejsca zamieszkania za pełen pakiet OC, AC i NNW w PZU zapłacimy jedynie 2,5% wartoś
Warszawa, 6 maja 2010 r. – Z nowym kierowcą oraz z apetytami na rekordy i zwycięstwa rozpoczyna sezon 2010 wyścigów równoległych na 1/4 mili zespół Dunlop VTG No Limit Racing Team. Już w najbliższy weekend, 8 i 9 maja,
Jedni marzą o samochodzie sportowym, wyścigowym, inni o terenowym, jeszcze inni o takim eleganckim, bardzo reprezentatywnym. A jeszcze inni po prostu je kupują. Ale nie zajmując się tym, kogo na co stać, traktując sprawę tak, j
13. września w niepowtarzalnej oprawie w Domu Volvo odbyła się premiera nowego Volvo V40. Wydarzeniu towarzyszył koncert Anity Lipnickiej oraz Johna Portera. Salon na tę okazję zamieniono w elegancki, minimalistyczny loft, w kt�
Już tylko 17 dni dzieli załogę TTC od startu w Rajdzie Dakar 2010, który odbędzie się w dniach 1-17 stycznia 2010 roku w Argentynie i Chile. Do udziału w tym najbardziej prestiżowym maratonie offroadowym polski team przygotowyw
Niejeden użytkownik polskich dróg wyjeżdżając w poprzednich latach na długi weekend zauważył, że pomimo zwiększenia ilości aut osobowych, na niektórych odcinkach dróg krajowych oraz autostrad jedzie się jednak sprawniej.
Volvo Auto Polska rozpoczęło nową kampanię reklamową pod hasłem „Miłość? Nienawiść? Jaka jest Twoja opinia?”, której celem jest prezentacja konsumentom nowego Volvo – miejskiego, designerskiego hatchbacka C30. Kampani