Któż nie pamięta małych i dużych Fiatów, które swego czasu dominowały bezdyskusyjnie na naszych drogach? Jeszcze kilkanaście, a nawet kilka lat temu włoska marka nie miała sobie równych pod względem sprzedaży na naszym ry
Sztuczna inteligencja może pomóc zapobiegać wypadkom drogowym Według danych policji w 2019 roku na polskich drogach doszło do 30 tys. wypadków drogowych. Zapobieganie i ograniczanie ich liczby staje się coraz ważniejsze, zwł
Już od 24 września 2012 r. mieszkańcy Lubina i Wrocławia, którzy odwiedzą wybrane centra handlowe, będą mogli zapisywać się na jazdy próbne nowym Mercedesem Klasy A. Prezentację samochodu w każdym z tych miast zaplanował
Firma Mirosław Wróbel Sp. z o.o., dealer samochodów Mercedes-Benz wygrał ranking dealerów tej marki i otrzymał tytuł Dealera Roku 2012. Celem corocznie przeprowadzanej przez Mercedes-Benz wielopłaszczyznowej
W ramach rozwoju marki, Volvo nawiązało współpracę z firmą Mitsubishi. Efektem tej współpracy ma być nowa wersja systemu multimedialnego – Volvo Sensus. Zadaniem Mitsubishi będzie opracowanie nowego systemu
Volvo XC90 utrzymuje czołową pozycję pod względem bezpieczeństwa Bezpieczeństwo oparte na badaniach rzeczywistych sytuacji drogowychVolvo zmienia mapę bezpieczeństwa w segmencie SUVNajwyższe noty w zakresie bezpieczeństw
Audi poszerza gamę samochodów z serii A3 i A4 o cztery nowe, niezwykle mocne a zarazem ekonomiczne modele: A3 Sportback 1.9 TDI e oraz A4 2.0 TFSI e w wersjach Limousine i Avant.Zarówno w przypadku silników benzynowych (A4 2.0 &h
DRIVe – ekologiczne Volvo w sportowej stylizacjiSamochód przyjazny dla środowiska wcale nie musi być nudny. Wprost przeciwnie. Może mieć nawet sportowy charakter. Volvo Cars wprowadza sportowy pakiet R-Design dla Volvo C30
Warszawa, 25.04.2018INFORMACJA PRASOWAHybrydowa rewolucja może ominąć sektor MŚP.Mali i średni przedsiębiorcy z dystansem podchodzą do samochodów z napędami alternatywnymi.Jedynie 4,3 proc. mikro, małych i średnich firm
Nowa kampania reklamowa Volvo, promująca model XC60 i unikalny system City Safety, rozpoczęła się w maju br. i potrwa dwa miesiące. Celem kampanii jest zaprezentowanie modelu Volvo XC60 oraz zastosowanej w nim technologii City Sa