Jaguar XJ Ultimate to luksus w najlepszym wydaniu. Kunszt wykończenia i dbałość o detale to cechy charakterystyczne tego modelu. Poznaj First Class wśród limuzyn Jaguara.„Ultimate” to angielski termin oznaczający szczyt mo�
Nowy silnik D3 o mocy 136 KM oraz limitowana wersja Volvo XC60 Inscription – to tylko niektóre z modyfikacji, które wejdą do oferty Volvo wraz z debiutem rocznika modelowego 2013. Samochody Volvo z nowego rocznika
Rozpoczynając prace nad następcą dzisiejszego Volvo V70, zespół projektowy Volvo Car Corporation stanął przed poważnym wyzwaniem: miał w większym stopniu skoncentrować się na luksusie i dynamice, a przy tym sprawić, by now
Znany polski producent map cyfrowych, firma IMAGIS S. A. prezentuje swoje najnowsze oprogramowanie do nawigacji samochodowej o nazwie MapaMap Travel Europa. Wprowadza ono wiele nowych rozwiązań i funkcji nawigacyjnych, ale przede wsz
Ambasador Volvo – Zbigniew Gutkowski, jako pierwszy Polak w historii wystartował w okołoziemskich, samotniczych regatach Vendée Globe. To najtrudniejszy żeglarski rejs, który nieoficjalnie nazywany jest oceanicznymi mistrzostwam
Stanisław Dojs od grudnia br. objął obowiązki PR managera w Volvo Auto Polska. Będzie odpowiadał za PR produktowy i korporacyjny szwedzkiego producenta samochodów osobowych segmentu premium. Jest to nowe stanowisko utworzone w d
Na profilu Volvo Auto Polska na Facebooku wystartował konkurs – „Całkiem jak Ty”, w którym do wygrania jest użytkowanie nowego modelu V40 wraz z kartą paliwową przez okres trzech miesięcy. Zwycięzcę wyb
Lancia na 79-tym Międzynarodowym Salonie Samochodowym w GenewieNa Salonie w Genewie Lancia zaprezentuje w modelach Ypsilon, Musa i Delta zarówno nowe rozwiązania stylistyczne jak i nowe jednostki napędowe. Pod kątem premierowych
1359 sprzedanych samochodów i 1,8% udziału w całym rynku – te wyniki pozwoliły Volvo utrzymać pierwsze miejsce w segmencie Premium* w I kwartale 2012 roku. Pomogło w tym wprowadzenie do oferty bankowozów. Po z
Nowa kampania reklamowa Volvo, promująca model XC60 i unikalny system City Safety, rozpoczęła się w maju br. i potrwa dwa miesiące. Celem kampanii jest zaprezentowanie modelu Volvo XC60 oraz zastosowanej w nim technologii City Sa