Warszawa, 05.11.2019Garmin® Autoland rewolucjonizuje branżę lotnictwa cywilnego.Firma Garmin International, Inc., należąca do Garmin Ltd. (NASDAQ: GRMN), zaprezentowałarewolucyjne rozwiązanie dla lotnictwa – pierwszą g
Volvo po raz pierwszy w historii (zarówno w Polsce jak i na świecie) zaproponowało testowanie swojego samochodu Celebrity. Jest nią polska ikona stylu – Małgorzata Kożuchowska, która jeździć będzie jednym z najmłodszyc
Do startu 13. Poznań Maratonu został już tylko miesiąc. Nagrodą główną w maratonie jest zupełnie nowe Volvo V40. W tym roku szansę na wygranie tego wyjątkowego auta będzie miał każdy uczestnik, który ukończy bieg i weź
Czy Europa nadal lubi polskie ciężarówki? Branża transportowa – przegląd 15 lat w UEBlisko 20 proc. – o tyle wzrosło PKB od momentu wstąpienia Polski do Unii Europejskiej. Tak podaje NIK. Dodajmy, że jednym z trzech najwi�
23 czerwca na polu Postołowo Golf Club odbył się ostatni turniej eliminacyjny polskiej edycji turnieju Volvo Masters Amateur. Imprezę poprowadził jeden z najbardziej znanych dziennikarzy sportowych w Polsce – Maciej Kurzajewski.
Maybach DS8 Zeppelin – najbardziej znany model samochodu marki Maybach produkowany w przedwojennej historii firmy. Należał do segmentu aut luksusowych.Początek produkcji modelu DS8 to rok 1929. Sprzedano go ogółem około 18
Headlines Porter Novelli już po raz czwarty zajęła się kompleksową obsługą Lexus Fashion Night najbardziej prestiżowego wydarzenia świata mody w Polsce, które co roku organizowane jest z okazji premiery najnowszych modeli sam
Potrójny sukces firmy Audi w plebiscycie czytelników niemieckiej edycji „Auto, Motor i Sport”. Audi A3, A6 i Q7 zostały wyróżnione tytułem „Best Cars 2007”. Jest to kolejny sukces firmy Audi w jednym z naj
Volvo V40 – prestiżowy, pięciodrzwiowy i pięciomiejscowy hatchback w wersji z silnikiem benzynowym 1,6 l. o mocy 150 KM można kupić już za 86 900 zł. Model z motorem wysokoprężnym – D2 o mocy 115 KM jest
Od początku lutego Volvo rozpoczęło nową ogólnopolską kampanią wizerunkową najnowszych modeli – S60 i V60. Kampania obejmie swoim zasięgiem media elektroniczne i tradycyjne. Spoty zostaną wyemitowane równie