Kampania reklamowa najnowszego kombi firmy – Volvo V70Volvo Auto Polska rozpoczęło kampanię reklamową pod hasłem „nowa przestrzeń wspólnych przeżyć”, której celem jest prezentacja konsumentom Volvo V70. Kampania ma pro
Informacja prasowa26/08/2019Porsche zaprezentuje we wrześniu, jak tworzy nową platformę cyfrową One Digital Platform. Powstaje ona we współpracy z polską firmą ITGrape Up pomaga Porsche w cyfrowej transformacjiProdu
Volvo Cars, w laboratorium akustycznym, pracuje nad nowym brzmieniem silników swoich samochodów. Prace zmierzają w kierunku opracowania wyjątkowego brzmienia dla wprowadzanego w 2012 roku nowego Volvo z najnowocześniejszym silniki
W ramach rozwoju marki, Volvo nawiązało współpracę z firmą Mitsubishi. Efektem tej współpracy ma być nowa wersja systemu multimedialnego – Volvo Sensus. Zadaniem Mitsubishi będzie opracowanie nowego systemu
Dzięki silnemu wsparciu Toyota Motor Poland i bliskiej współpracy z Toyota France Competition, Toyota Terratrek Competition pojedzie w międzynarodowym teamie liczącym 7 samochodów rajdowych. Francusko-polsko-portugalski zespół
Sprzedaż samochodów Volvo w pierwszym kwartale 2007 roku wzrosła prawie o 40% w stosunku do analogicznego okresu w roku poprzednim. Ogromnym powodzeniem cieszyła się nowa flagowa limuzyna firmy – Volvo S80, której sprzedaż
Skalowalna architektura pojazdu, wyłącznie 4-cylindrowe silniki, 8-stopniowa automatyczna skrzynia biegów oraz układ odzyskiwania energii kinetycznej (KERS). To tylko niektóre z planów modernizacji marki Volvo w
HARLEY-DAVIDSON® PREZENTUJE KOLEJNE TRZY NOWE MOTOCYKLE NA ROK 2014Powrót legendarnego modelu Low Rider®.Gotowy do dalekich podróży Sportster® SuperLow® 1200T oraz nowa odsłona buntowniczego modelu Street Bob® Special Editio
Czy wyobrażasz sobie jazdę najszybszym samochodem na świecie? Ten być może nie jest taki, jednak jest dość ciekawy, wygodny i w miarę szybki. Jednak na polskich drogach z pewnością nie da się wypróbowac jego szybkości.
Volvo pochwalić się bowiem może najwyższym stopniem zadowolenia dealerów ze współpracy z importerem motoryzacyjnym w Polsce – na co wskazują wyniki „Badań satysfakcji dealerów samochodowych 2007” przeprowadzone z i