23 czerwca na polu Postołowo Golf Club odbył się ostatni turniej eliminacyjny polskiej edycji turnieju Volvo Masters Amateur. Imprezę poprowadził jeden z najbardziej znanych dziennikarzy sportowych w Polsce – Maciej Kurzajewski.
Nowa kampania reklamowa Volvo, promująca model XC60 i unikalny system City Safety, rozpoczęła się w maju br. i potrwa dwa miesiące. Celem kampanii jest zaprezentowanie modelu Volvo XC60 oraz zastosowanej w nim technologii City Sa
Materiał prasowy, 09.05.2019Truckerzy też mają swój dzieńZ okazji Międzynarodowego Dnia Kierowcy Zawodowego Ogólnopolskie Centrum Rozliczania Kierowców odkrywa karty branży transportowej. Sprawdzamy, kto prowadzi polskie ci�
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 12 grudnia 2019 r. Salony i serwisy bez „energii” do sprzedaży samochodów elektrycznychStan rozwoju elektromobilności w Polsce AD 2019 Elektromobilność jako zjawisko, z miesiąca na miesiąc zys
Fiat Automobiles drugi rok z rzędu europejskim liderem pod względem redukcji emisji CO2Spośród dziesięciu najlepiej sprzedających się marek samochodowych w Europie, drugi rok z rzędu Fiat Automobiles zarejestrował najniższą
Volvo po raz pierwszy w historii (zarówno w Polsce jak i na świecie) zaproponowało testowanie swojego samochodu Celebrity. Jest nią polska ikona stylu – Małgorzata Kożuchowska, która jeździć będzie jednym z najmłodszyc
W tym roku ruszy sprzedaż najbardziej zaawansowanego technologicznie Volvo w historii – V60 Plug-In. Produkcja hybrydowego samochodu w pierwszym roku zostanie ograniczona do 1 tys. egzemplarzy, a jego cena w zależności od rynk
Wywołanie uśmiechu na buziach małych pacjentów Kliniki Transplantacji Szpiku Onkologii i Hematologii Dziecięcej oraz zbiórka funduszy na budowę „Przylądka Nadziei” – to główne cele projektu
Po ofercie dla przedsiębiorców, Volvo postanowiło przygotować propozycję dla klientów indywidualnych. Samochody Volvo z małej platformy – C30, S40 i V50, można od teraz nabyć z rabatem 12 700 zł. Dodatk
Od początku listopada rusza w telewizji kampania promocyjna „MacGyver i nowy Citan”. Autoryzowany dealer marki Mercedes-Benz, spółka Mirosław Wróbel, zaprasza internautów do wyboru wersji dźwiękowej spotu. Każdy może wybr