W 2006 roku najchętniej kupowanym Volvo była limuzyna Volvo S60. Dlatego model ten został wybrany w Polsce celem uczczenia 80.tych urodzin firmy Volvo Car Corporation. Przygotowana z tej okazji specjalne urodzinowa edycja modelu spo
Czy Europa nadal lubi polskie ciężarówki? Branża transportowa – przegląd 15 lat w UEBlisko 20 proc. – o tyle wzrosło PKB od momentu wstąpienia Polski do Unii Europejskiej. Tak podaje NIK. Dodajmy, że jednym z trzech najwi�
13. września w niepowtarzalnej oprawie w Domu Volvo odbyła się premiera nowego Volvo V40. Wydarzeniu towarzyszył koncert Anity Lipnickiej oraz Johna Portera. Salon na tę okazję zamieniono w elegancki, minimalistyczny loft, w kt�
Debiut rynkowy Hyundaia i30 nie był może aż tak spektakularny jak jego siostrzanej Kii cee’d, to jednak również i to auto dość szybko spotkało się z dużym zainteresowaniem na naszym rynku. Na tyle dużym, że prawie od razu
Pierwszy nowy Acrtos w Polsce, ciężarówka marki Mercedes-Benz, trafił do klienta dolnośląskiego dealera Mirosław Wróbel. Właścicielem ciężarówki nagrodzonej tytułem samochodu ciężarowego roku, została
Materiał prasowy 22.11.2019Ponad 230 tys. ciężarówek poruszających się po drogach Europy pochodzi z Polski. Eksperci Inelo szacują, że miesięcznie przybywa 1-2 proc. nowych pojazdów, których czas jazdy rejestrują intelig
Nowa kampania reklamowa Volvo, promująca model XC60 i unikalny system City Safety, rozpoczęła się w maju br. i potrwa dwa miesiące. Celem kampanii jest zaprezentowanie modelu Volvo XC60 oraz zastosowanej w nim technologii City Sa
Warszawa, 6 maja 2010 r. – Z nowym kierowcą oraz z apetytami na rekordy i zwycięstwa rozpoczyna sezon 2010 wyścigów równoległych na 1/4 mili zespół Dunlop VTG No Limit Racing Team. Już w najbliższy weekend, 8 i 9 maja,
O samochodach, zarówno najbardziej prestiżowych limuzynach, jak i autach dostawczych oraz ciężarowych, wiedzą wszystko. Potrafią je nie tylko sprzedawać, ale z taką samą pasją je naprawiają. Firma Mirosław Wrób
Warszawa, 25.04.2018INFORMACJA PRASOWAHybrydowa rewolucja może ominąć sektor MŚP.Mali i średni przedsiębiorcy z dystansem podchodzą do samochodów z napędami alternatywnymi.Jedynie 4,3 proc. mikro, małych i średnich firm