Volvo Auto Polska rozpoczęło nową kampanię reklamową pod hasłem „Miłość? Nienawiść? Jaka jest Twoja opinia?”, której celem jest prezentacja konsumentom nowego Volvo – miejskiego, designerskiego hatchbacka C30. Kampani
Warszawa, 11 października 2017INFORMACJA PRASOWACarefleet angażuje polskie firmy w niesienie pomocy dzieciom poszkodowanym w wypadkach drogowych Uśmiech i zdrowie najmłodszych zamiast świątecznych upominków dla klientów firm
komunikat prasowy14 listopada 2019Kto może uratować życie na drodze?W Polsce 2 325 358 osób posiada uprawnienia do prowadzenia pojazdu kat. C, natomiast 1 362 187 ma możliwość kierowania ciężarówką wraz z naczepą (kat. C
W tym roku ruszy sprzedaż najbardziej zaawansowanego technologicznie Volvo w historii – V60 Plug-In. Produkcja hybrydowego samochodu w pierwszym roku zostanie ograniczona do 1 tys. egzemplarzy, a jego cena w zależności od rynk
W maju mija dziesięć lat od debiutu Internetowej Platformy Motoryzacyjnej mojeauto.pl w Internecie. Z tej okazji dla użytkowników portalu ogłoszony został specjalny konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.Idea konkursu jest bardzo pro
DRIVe – ekologiczne Volvo w sportowej stylizacjiSamochód przyjazny dla środowiska wcale nie musi być nudny. Wprost przeciwnie. Może mieć nawet sportowy charakter. Volvo Cars wprowadza sportowy pakiet R-Design dla Volvo C30
29 kwietnia tego roku w warszawskim klubie LOFT 44 odbyła się premiera nowego Volvo S60. Na prezentację modelu przybyli dziennikarze, polskie gwiazdy, klienci flotowi oraz gość specjalny Peter Horbury, Wiceprezydent ds. Designu w
Materiał prasowy, 12.12.2019Historia pokazuje, że jeśli zostanie osiągnięte porozumienie w tak zwanym trilogu, to Parlament Europejski i Rada Unii Europejskiej do tej pory nie zgłaszały poprawek. Czy czwarte trójstronne spotka
Już za miesiąc ambasador Volvo – Zbigniew Gutkowski rozpocznie swoją najważniejszą wyprawę w życiu. 10 listopada z francuskiego Les Sables-d’Olonne wystartuje na jachcie ENERGA w najtrudniejszych okołoziemskich, samotniczyc
Dokładnie rok temu, Volvo po raz pierwszy w Polsce zajęło pozycję lidera segmentu premium*. Tegoroczne wyniki: 3849** sprzedanych aut i największa dynamika wzrostu (13,6 proc.) w segmencie to dowody, że Volvo nadal mocno trzyma s