Materiał prasowy, 12.12.2019Historia pokazuje, że jeśli zostanie osiągnięte porozumienie w tak zwanym trilogu, to Parlament Europejski i Rada Unii Europejskiej do tej pory nie zgłaszały poprawek. Czy czwarte trójstronne spotka
Fiat Automobiles drugi rok z rzędu europejskim liderem pod względem redukcji emisji CO2Spośród dziesięciu najlepiej sprzedających się marek samochodowych w Europie, drugi rok z rzędu Fiat Automobiles zarejestrował najniższą
Nova – Autoryzowany Dealer Volvo w Łodzi otworzył salon przy ulicy ul. Kolumny 1 r. Rzgowskiej. Obiekt został zbudowany według koncepcji Volvo w zakresie projektowania i tworzenia wnętrz – Next Face. Uroczyste otwarcie sal
Lancia na 79-tym Międzynarodowym Salonie Samochodowym w GenewieNa Salonie w Genewie Lancia zaprezentuje w modelach Ypsilon, Musa i Delta zarówno nowe rozwiązania stylistyczne jak i nowe jednostki napędowe. Pod kątem premierowych
materiał prasowy09 września 2019Czy wiesz, że całkowity udział transportu w emisji gazów cieplarnianych na terenie Unii Europejskiej wynosi około 25 proc., z czego 18,4 proc. generują pojazdy ciężarowe i autobusy ? Jednym z
Volvo poszerzyło swoją gamę modelową o nowego Crossovera – V40 Cross Country. Auto można zestawić z dwoma silnikami benzynowymi oraz trzema wersji wysokoprężnymi. Cena V40 Cross Country z silnikiem D2 rozpoczyna się od 98 4
W dniach 3-5 i 10-12 sierpnia 2012 roku Ikea i Volvo przeprowadzą wspólną akcję zatytuowaną Dni Szwedzkiego Wzornictwa. W ten sposób dwie firmy, które na co dzień promują skandynawską szkołę desi
Dokładnie rok temu, Volvo po raz pierwszy w Polsce zajęło pozycję lidera segmentu premium*. Tegoroczne wyniki: 3849** sprzedanych aut i największa dynamika wzrostu (13,6 proc.) w segmencie to dowody, że Volvo nadal mocno trzyma s
Zupełnie nowe Volvo V40 nie tylko zachęca atrakcyjną ceną – od 86 900 zł, ale również promocyjną stawką ubezpieczenia. Niezależnie od miejsca zamieszkania za pełen pakiet OC, AC i NNW w PZU zapłacimy jedynie 2,5% wartoś
Nowa kampania reklamowa Volvo, promująca model XC60 i unikalny system City Safety, rozpoczęła się w maju br. i potrwa dwa miesiące. Celem kampanii jest zaprezentowanie modelu Volvo XC60 oraz zastosowanej w nim technologii City Sa