W pe?ni zautomatyzowana jazda w korku, ograniczenie kolizji na skrzy?owaniach oraz redukcja do zera kolizji z udzia?em zwierz?t – to najnowsze projekty w dziedzinie bezpiecze?stwa, nad którymi pracuje Volvo. Wszystkie te r
Volvo Cars, w laboratorium akustycznym, pracuje nad nowym brzmieniem silników swoich samochodów. Prace zmierzają w kierunku opracowania wyjątkowego brzmienia dla wprowadzanego w 2012 roku nowego Volvo z najnowocześniejszym silniki
Zupełnie nowe Volvo V40 to wyjątkowy samochód, który wymaga niepowtarzalnej oprawy. Ten fakt wziął pod uwagę dealer Volvo – Euroservice, który 20. września podczas pokazu Gosi Baczyńskiej zaprezentował nowe auto. Premiera
Już 29 października najlepsi żeglarze z całego świata rozpoczną rywalizację w najdłuższym i jednym z najtrudniejszych rejsów na świecie – Volvo Ocean Race. A już od dziś polscy pasjonaci żeglarstwa mogą spr&o
Na początku września w finale cyklu Volvo Golf Business League została wybrana reprezentacja Polski na światowy finał Volvo World Golf Challenge w RPA. Od 7 do 12 stycznia 2013 roku Joanna Meronk oraz Marek Więcek będą walczyć
Najmniejszy, designerski model w stajni Volvo jest jednym z najbardziej utytułowanych samochodów tego sezonu. W ostatnich dniach model został uznany „Autem nr 1”w Europie w kategorii „małe i kompaktowe”.Od czasu debiutu na
Firma Mirosław Wróbel Sp. z o.o., dealer samochodów Mercedes-Benz wygrał ranking dealerów tej marki i otrzymał tytuł Dealera Roku 2012. Celem corocznie przeprowadzanej przez Mercedes-Benz wielopłaszczyznowej
Sztuczna inteligencja może pomóc zapobiegać wypadkom drogowym Według danych policji w 2019 roku na polskich drogach doszło do 30 tys. wypadków drogowych. Zapobieganie i ograniczanie ich liczby staje się coraz ważniejsze, zwł
Volvo XC90 utrzymuje czołową pozycję pod względem bezpieczeństwa Bezpieczeństwo oparte na badaniach rzeczywistych sytuacji drogowychVolvo zmienia mapę bezpieczeństwa w segmencie SUVNajwyższe noty w zakresie bezpieczeństw
Volvo Auto Polska rozpoczęło nową kampanię reklamową pod hasłem „Miłość? Nienawiść? Jaka jest Twoja opinia?”, której celem jest prezentacja konsumentom nowego Volvo – miejskiego, designerskiego hatchbacka C30. Kampani