Stanisław Dojs od grudnia br. objął obowiązki PR managera w Volvo Auto Polska. Będzie odpowiadał za PR produktowy i korporacyjny szwedzkiego producenta samochodów osobowych segmentu premium. Jest to nowe stanowisko utworzone w d
Wrocławska sieć dealerska wdraża najnowocześniejsze na świecie rozwiązania IT. Nowa infrastruktura, usługi i rozwiązania teleinformatyczne są dostosowane do planów strategicznych firmy i obejmują sieć siedmiu oddziałów de
Volvo w Polsce w 2011 roku sprzedało 5 151 samochodów* – to najwyższy wynik w historii. Z kolei pod względem rejestracji nowych aut**, Volvo obroniło pierwsze miejsce z poprzednich kwartałów i
Bezpieczeństwo drogowe zajmuje ważne miejsce wśród priorytetów UE, więc naukowcy podejmują wyzwanie opracowania innowacyjnych technologii pokładowych na potrzeby branży oraz użytkowników. W ramach projektu EUROFOT (Europejsk
Warszawa, 11 maja 2012Sportowa jazda Jaguarem na NürburgringJeśli chcesz przejechać się jako pasażer po słynnym torze Nürburgring teraz masz możliwość zrobić to Jaguarem XJ w wersji Sport and Speed. To wyjątkowo ekskluzyw
Volvo Auto Polska rozpoczęło nową kampanię reklamową pod hasłem „Miłość? Nienawiść? Jaka jest Twoja opinia?”, której celem jest prezentacja konsumentom nowego Volvo – miejskiego, designerskiego hatchbacka C30. Kampani
Załoga TTC przebywa w Argentynie, przygotowując Land Cruisera do startu w Rajdzie Dakar 2010. W Nowy Rok duet Sachanbiński–Rabiega weźmie udział w uroczystej prezentacji samochodów rajdowych, która odbędzie się w stolicy Arg
Samochody Volvo od ponad 85 lat powstają w Szwecji, kojarzącej się z surowym, polarnym mrozem i śniegiem. Najdalszy salon tej marki znajduje się w miasteczku Gällivare. Miejscowi twierdzą, że to tylko 4 godziny drogi samochodem
Volvo do swojej oferty wprowadziło sportową wersję, prestiżowego, pięciomiejscowego hatchbacka Volvo V40 R-Design. Auto jest dostępne w salonach z trzema silnikami wysokoprężnymi oraz trzema wersjami benzynowi. Cena modelu za w
Po ofercie dla przedsiębiorców, Volvo postanowiło przygotować propozycję dla klientów indywidualnych. Samochody Volvo z małej platformy – C30, S40 i V50, można od teraz nabyć z rabatem 12 700 zł. Dodatk