Stanisław Dojs od grudnia br. objął obowiązki PR managera w Volvo Auto Polska. Będzie odpowiadał za PR produktowy i korporacyjny szwedzkiego producenta samochodów osobowych segmentu premium. Jest to nowe stanowisko utworzone w d
Do startu 13. Poznań Maratonu został już tylko miesiąc. Nagrodą główną w maratonie jest zupełnie nowe Volvo V40. W tym roku szansę na wygranie tego wyjątkowego auta będzie miał każdy uczestnik, który ukończy bieg i weź
Czy limuzyna zawsze jest czarna? Najczęściej tak, jednak są limuzyny białe a także w innych kolorach, np. granatowym. Limuzyna jest luksusowym samochodem, ma nadwozie zamknięte, czterodrzwiowe. Zwykle ma sześć miejsc siedzący
Już za miesiąc ambasador Volvo – Zbigniew Gutkowski rozpocznie swoją najważniejszą wyprawę w życiu. 10 listopada z francuskiego Les Sables-d’Olonne wystartuje na jachcie ENERGA w najtrudniejszych okołoziemskich, samotniczyc
Na początku września w finale cyklu Volvo Golf Business League została wybrana reprezentacja Polski na światowy finał Volvo World Golf Challenge w RPA. Od 7 do 12 stycznia 2013 roku Joanna Meronk oraz Marek Więcek będą walczyć
Już po raz piąty poznaliśmy rozstrzygnięcia plebiscytu na Internetowy Samochód Roku. Drugi raz w historii nagrodę zdobył Ford Focus, ciesząc się w minionym roku największym zainteresowaniem Internautów.Przypomnijmy, tytuł
Konkurs na najlepszą inicjatywę społeczną wśród dealerów samochodowych rozstrzygnięty. Jednym z pięciu dealerów, którzy zdobyli granty, jest dolnośląska firma Mirosław Wróbel. Spółka
Lancia Głównym Sponsorem 9-ego Światowego Szczytu Laureatów Pokojowej Nagrody NoblaLancia ma zaszczyt być Głównym Sponsorem 9-ego Światowego Szczytu Laureatów Pokojowej Nagrody Nobla, który odbędzie się w Paryżu w dniach
W tym roku, oprócz organizacji pikników golfowych w ramach projektu Volvo World Golf Challenge, Volvo zostało sponsorem tytularnym cyklu turniejów golfowych pod nazwą Volvo Golf Business League. Z nowego cyklu zo
Warszawa, 25.04.2018INFORMACJA PRASOWAHybrydowa rewolucja może ominąć sektor MŚP.Mali i średni przedsiębiorcy z dystansem podchodzą do samochodów z napędami alternatywnymi.Jedynie 4,3 proc. mikro, małych i średnich firm