Na początku listopada startują największe okołoziemskie regaty – Volvo Ocean Race. W polskich mediach ruszyła właśnie kampania reklamowa Volvo XC60 nawiązująca do tematyki regat. Kampania Volvo będzie również ob
materiał prasowy 09 września 2019 Czy wiesz, że całkowity udział transportu w emisji gazów cieplarnianych na terenie Unii Europejskiej wynosi około 25 proc., z czego […]
Warszawa, 21 stycznia 2020 INFORMACJA PRASOWA Auta używane w sektorze MŚP: stan techniczny jednym z kluczowych kryteriów podczas zakupu! Ponad połowa mikro, małych i średnich […]
Podczas 3. Kongresu Dealerów wręczono Nagrody Rynku Dealerskiego. Nagrodę specjalną – tytuł Dealera Dobrych Uczynków otrzymała firma Mirosław Wróbel za projekt „Kolory Nadziei”, realizowany
Kampania reklamowa najnowszego kombi firmy – Volvo V70 Volvo Auto Polska rozpoczęło kampanię reklamową pod hasłem „nowa przestrzeń wspólnych przeżyć”, której celem jest prezentacja konsumentom […]
Niejeden użytkownik polskich dróg wyjeżdżając w poprzednich latach na długi weekend zauważył, że pomimo zwiększenia ilości aut osobowych, na niektórych odcinkach dróg krajowych oraz autostrad […]
Od początku lutego Volvo rozpoczęło nową ogólnopolską kampanią wizerunkową najnowszych modeli – S60 i V60. Kampania obejmie swoim zasięgiem media elektroniczne i tradycyjne. Spoty zostaną wyemitowane równie
Jak sieć 5G wpłynie na rozwój autonomicznych samochodów? Według szacunków firmy Gartner do 2020 roku na drogach poruszać się będzie około 250 mln połączonych z […]
Bezpieczeństwo drogowe zajmuje ważne miejsce wśród priorytetów UE, więc naukowcy podejmują wyzwanie opracowania innowacyjnych technologii pokładowych na potrzeby branży oraz użytkowników. W ramach projektu EUROFOT […]
Internetowy rynek motoryzacyjny ciągle się rozwija, a Internet stanowi obecnie największą giełdę samochodową na świecie. Dokładnie rok temu specjalnie dla polskich klientów powstał serwis ogłoszeń […]