Wiadomości branżowe

Oleje i smary Castrol dla ponad 7000 europejskich warsztatów partnerskich Bosch

Dział branżowy Bosch Automotive Aftermarket oraz Castrol zawarły umowę o współpracy na rynku europejskim. Umowa koncentruje się na dostawach olejów i smarów Castrol dla europejskich warsztatów Bosch Car Service oraz AutoCrew za pośrednictwem wybranych dystrybutorów. Na mocy umowy firma Castrol staje się preferowanym dostawcą dla obu sieci. „Dzięki tej współpracy blisko 500 warsztatów partnerskich Bosch należących do sieci Bosch Car Service i AutoCrew będzie miało możliwość poprawy swojej opłacalności i zwiększenia dochodów” – mówi Robert Dzierżanowski odpowiedzialny za rozwój sieci w firmie Bosch. W tym celu Castrol oddaje do dyspozycji rynkowi usług posprzedażnych kompleksowy asortyment wysokiej jakości produktów polecanych przez wiodących producentów samochodów, a także oferty szkoleniowe i rozwiązania serwisowe. „Dzięki współpracy dwóch uznanych marek klienci warsztatów mają gwarancję rzetelnej obsługi, a ich auta będą zalane wytrzymałym i zaawansowanym technologicznie olejem przetestowanym w różnych warunkach” – podkreśla Leszek Radzikowski, National Distributor Sales Manager w firmie

Dział branżowy Bosch Automotive Aftermarket oraz Castrol zawarły umowę o współpracy na rynku europejskim. Umowa koncentruje się na dostawach olejów i smarów Castrol dla europejskich warsztatów Bosch Car Service oraz AutoCrew za pośrednictwem wybranych dystrybutorów. Na mocy umowy firma Castrol staje się preferowanym dostawcą dla obu sieci. 

„Dzięki tej współpracy blisko 500 warsztatów partnerskich Bosch należących do sieci Bosch Car Service i AutoCrew będzie miało możliwość poprawy swojej opłacalności i zwiększenia dochodów” – mówi Robert Dzierżanowski odpowiedzialny za rozwój sieci w firmie Bosch. W tym celu Castrol oddaje do dyspozycji rynkowi usług posprzedażnych kompleksowy asortyment wysokiej jakości produktów polecanych przez wiodących producentów samochodów, a także oferty szkoleniowe i rozwiązania serwisowe. „Dzięki współpracy dwóch uznanych marek klienci warsztatów mają gwarancję rzetelnej obsługi, a ich auta będą zalane wytrzymałym i zaawansowanym technologicznie olejem przetestowanym w różnych warunkach” – podkreśla Leszek Radzikowski, National Distributor Sales Manager w firmie Castrol.

W ok. 16 000 warsztatów Bosch Service i ponad 600 warsztatach AutoCrew na całym świecie firma Bosch oferuje wszelkiego rodzaju usługi dla samochodów wszystkich marek. Są to kompleksowe usługi w zakresie elektrotechniki, elektroniki samochodowej, napraw układów ABS/ASR/ESP, diagnostyki silników benzynowych i wysokoprężnych, diagnostyki układów hamulcowych, elektroniki pokładowej i elektroniki podwozia, przeglądów okresowych, obsługi klimatyzacji i napraw typowo mechanicznych, jak wymiana pasków rozrządu, klocków i tarcz hamulcowych, amortyzatorów oraz sprzęgieł. 

Na rynku polskim współpraca między obydwoma firmami dodatkowo koncentrować się będzie na wspólnej działalności marketingowej, a w szczególności komunikacji do klienta ostatecznego oraz wspieraniu warsztatów Bosch Car Service i AutoCrew w ich działalności.

 

Dział Automotive Aftermarket (AA) dostarcza na rynek i do warsztatów samochodowych pełną gamę sprzętu diagnostycznego i wyposażenia warsztatowego, a także szeroki asortyment części zamiennych – od części nowych i regenerowanych po rozwiązania naprawcze do samochodów osobowych i użytkowych. W ofercie znajdują się produkty na potrzeby pierwszego wyposażenia, a także usługi i produkty dla handlu oraz warsztatów opracowywane i produkowane przez firmę Bosch. Ponad 10 000 pracowników w 140 krajach oraz globalna sieć logistyczna dbają o to, by ponad 450 000 artykułów z szerokiej oferty docierało do klientów szybko i na czas. W ramach Diagnostyki AA dostarcza urządzenia diagnostyczne i wyposażenie warsztatów, oprogramowanie diagnostyczne i usługi szkoleniowe. Dodatkowo w kompetencjach działu znajduje się franszyza „Bosch Car Service”, największej na świecie sieci niezależnych warsztatów samochodowych zrzeszającej globalnie około 15 000 warsztatów. Ponadto dział branżowy AA jest odpowiedzialny za ponad 500 partnerów koncepcji warsztatowej „AutoCrew”. 

Więcej informacji: www.bosch-automotive.com, www.motobosch.pl, www.bosch-service.pl, www.bosch-esperience.pl, www.akumulatorybosch.pl, www.wycieraczkibosch.pl, www.filtrybosch.pl, www.sondylambdabosch.pl, www.hamulcebosch.pl, www.swiecebosch.pl, www.szkoleniabosch.pl, www.sudbosch.pl

A to już wiesz?  Castrol Professional – pierwsze oleje z certyfikatem CO2 neutral

Grupa Bosch jest wiodącym w świecie dostawcą technologii i usług, działającym w  obszarach techniki motoryzacyjnej, energetyki i wyposażenia budynków, technologii przemysłowej oraz dóbr użytkowych, Według wstępnych wyników finansowych, ponad 306 000 pracowników Boscha wygenerowało w 2012 roku obrót w wysokości 52,3 mld euro. Grupę Bosch reprezentuje spółka Robert Bosch GmbH oraz przeszło 350 spółek zależnych i regionalnych w 60 krajach świata. Z uwzględnieniem dystrybutorów, Bosch jest obecny w ok. 150 krajach na świecie. W roku 2012 Bosch przeznaczył ok. 4,5 mld euro na badania i rozwój oraz zgłosił ponad 4700 patentów na całym świecie. Produkty i usługi Bosch poprawiają jakość życia ludzi, oferując im innowacyjne i praktyczne, a jednocześnie fascynujące  rozwiązania, dzięki którym na całym świecie technologia jest „bliżej nas”.

Więcej informacji: www.bosch.com, www.bosch.pl, www.bosch-prasa.pl 

  

Dzięki swoim osiągnięciom i 110-letniej praktyce w oferowaniu produktów najwyższej jakości, Castrol jest dzisiaj największym na świecie specjalistą w produkcji środków smarnych, płynów technologicznych i eksploatacyjnych. Dostarcza produkty dostosowane niemal do każdego rodzaju pojazdów, a najbardziej wymagającym kierowcom oferuje wiodący produkt Castrol EDGE z technologią FSTTM (Fluid Strength Technology). Od 2001 roku Castrol jest częścią Grupy BP – jednego z trzech największych na świecie zintegrowanych przedsiębiorstw energetycznych, zatrudniających ok. 90 000 pracowników.  Castrol posiada oddziały w ok. 70 krajach oraz ponad 100 przedstawicielstw na całym świecie.

Zaawansowane rozwiązania są tworzone w centrach technologicznych w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Japonii, Indiach i Chinach. Integralną częścią strategii biznesowej firmy jest partnerstwo z koncernami samochodowymi (m.in. VW, BMW, Ford, Volvo czy MAN). Co-engineering pozwala na opracowywanie środków smarnych równocześnie z silnikiem lub przekładnią, do której ma służyć. 

Jednym z elementów strategii budowania świadomości marki jest zaangażowanie w sponsoring sportu. Opracowując specjalne oleje Castrol przyczynia się do poprawy osiągów pojazdów na trasach rajdowych i torach wyścigowych. Jako aktywny sponsor wydarzeń sportowych Castrol wielokrotnie zdobywał tytuły mistrza świata wyścigów serii Formuły 1 i Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Świata. Od 2008 roku Castrol towarzyszy najważniejszym wydarzeniom piłkarskim w Europie i na świecie.

Więcej informacji na: www.castrol.pl, www.media.castrol.pl

Źródło BP Europa SE, Oddział w Polsce. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy