Volvo po raz pierwszy w historii (zarówno w Polsce jak i na świecie) zaproponowało testowanie swojego samochodu Celebrity. Jest nią polska ikona stylu – Małgorzata Kożuchowska, która jeździć będzie jednym z najmłodszyc
Informacja prasowa20/08/2019Spotawheel wchodzi do Polski. Chce powtórzyć sukces z GrecjiSpotawheel, firma technologiczna handlująca używanymi samochodami w internecie, zainaugurowała działalność w Polsce. Spółka chce przek
OFERTA MODELOWA HARLEY-DAVIDSON® NA 2015 ROKJESZCZE BARDZIEJ ZACHĘCA DO RUSZENIA W DROGĘMILWAUKEE (25 sierpnia 2014) – Po sukcesie Projektu RUSHMORE, światowej premierze motocykla Street™ 750 oraz elektryzującym pro
Data publikacji: 2016-10-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Paryskie targi motoryzacyjne. Najistotniejsze nowości z pawilonu LexusaKategoria: BIZNES, MotoryzacjaOto podsumowanie najważniejszych wydarzeń z ParyżaOto pods
Niejeden użytkownik polskich dróg wyjeżdżając w poprzednich latach na długi weekend zauważył, że pomimo zwiększenia ilości aut osobowych, na niektórych odcinkach dróg krajowych oraz autostrad jedzie się jednak sprawniej.
Volvo Auto Polska rozpoczęło nową kampanię reklamową pod hasłem „Miłość? Nienawiść? Jaka jest Twoja opinia?”, której celem jest prezentacja konsumentom nowego Volvo – miejskiego, designerskiego hatchbacka C30. Kampani
Nowa kampania reklamowa Volvo, promująca model XC60 i unikalny system City Safety, rozpoczęła się w maju br. i potrwa dwa miesiące. Celem kampanii jest zaprezentowanie modelu Volvo XC60 oraz zastosowanej w nim technologii City Sa
Bridgestone, światowy partner Olimpijski i Paraolimpijski,będzie wspierać biegaczy podczas największego maratonu w PolsceBridgestone – największy na świecie producent opon i wyrobów z gumy oraz światowy partner Olimpijski i
Czy Europa nadal lubi polskie ciężarówki? Branża transportowa – przegląd 15 lat w UEBlisko 20 proc. – o tyle wzrosło PKB od momentu wstąpienia Polski do Unii Europejskiej. Tak podaje NIK. Dodajmy, że jednym z trzech najwi�
Na profilu Volvo Auto Polska na Facebooku wystartował konkurs – „Całkiem jak Ty”, w którym do wygrania jest użytkowanie nowego modelu V40 wraz z kartą paliwową przez okres trzech miesięcy. Zwycięzcę wyb