Informacja prasowaHarley-Davidson OriginalsCertyfikowane motocykle używane ze sprawdzonym pochodzeniem i kompletnym badaniem technicznymHarley-Davidson uruchamia całkowicie nowy program certyfikowanych motocykli używanych pod naz
Jednym z najważniejszych wydarzeń ostatniego kwartału dla Volvo Auto Polska było rozpoczęcie sprzedaży miejskiego hatchback’a C30. Pierwsze wyniki są o kilkadzisiesiąt procent lepsze od zakładanych.„Samochód C30 przeszed
Informacja prasowaPrzasnysz, 27.05.2019 r.Na co zwrócić uwagę podczas zakupu roweru?Określ swoje potrzeby oraz budżetCoraz większy nacisk na zdrowy styl życia, ruch na świeżym powietrzu i sportową aktywność sprawiają,
Na profilu Volvo Auto Polska na Facebooku wystartował konkurs – „Całkiem jak Ty”, w którym do wygrania jest użytkowanie nowego modelu V40 wraz z kartą paliwową przez okres trzech miesięcy. Zwycięzcę wyb
Warszawa, 25.04.2018INFORMACJA PRASOWAHybrydowa rewolucja może ominąć sektor MŚP.Mali i średni przedsiębiorcy z dystansem podchodzą do samochodów z napędami alternatywnymi.Jedynie 4,3 proc. mikro, małych i średnich firm
29 kwietnia tego roku w warszawskim klubie LOFT 44 odbyła się premiera nowego Volvo S60. Na prezentację modelu przybyli dziennikarze, polskie gwiazdy, klienci flotowi oraz gość specjalny Peter Horbury, Wiceprezydent ds. Designu w
Już tylko 17 dni dzieli załogę TTC od startu w Rajdzie Dakar 2010, który odbędzie się w dniach 1-17 stycznia 2010 roku w Argentynie i Chile. Do udziału w tym najbardziej prestiżowym maratonie offroadowym polski team przygotowyw
1359 sprzedanych samochodów i 1,8% udziału w całym rynku – te wyniki pozwoliły Volvo utrzymać pierwsze miejsce w segmencie Premium* w I kwartale 2012 roku. Pomogło w tym wprowadzenie do oferty bankowozów. Po z
Lancia Głównym Sponsorem 9-ego Światowego Szczytu Laureatów Pokojowej Nagrody NoblaLancia ma zaszczyt być Głównym Sponsorem 9-ego Światowego Szczytu Laureatów Pokojowej Nagrody Nobla, który odbędzie się w Paryżu w dniach
Nowa kampania reklamowa Volvo, promująca model XC60 i unikalny system City Safety, rozpoczęła się w maju br. i potrwa dwa miesiące. Celem kampanii jest zaprezentowanie modelu Volvo XC60 oraz zastosowanej w nim technologii City Sa