Nova – Autoryzowany Dealer Volvo w Łodzi otworzył salon przy ulicy ul. Kolumny 1 r. Rzgowskiej. Obiekt został zbudowany według koncepcji Volvo w zakresie projektowania i tworzenia wnętrz – Next Face. Uroczyste otwarcie sal
Materiał prasowy, 12.12.2019Historia pokazuje, że jeśli zostanie osiągnięte porozumienie w tak zwanym trilogu, to Parlament Europejski i Rada Unii Europejskiej do tej pory nie zgłaszały poprawek. Czy czwarte trójstronne spotka
Jedenaście z siedemnastu rozegranych odcinków specjalnych 35 Rajdu Elmot-Remy wygrała załoga Subaru Poland Rally Team Leszek Kuzaj i Jarosław Baran. Jednak prawie 20 kilometrów jazdy z przebitą oponą pozwoliło im zająć dopie
Headlines już po raz trzeci zorganizowała Lexus Fashion Night – pokaz mody dla marki Lexus połączony z premierą najnowszego modelu Lexusa. Tym razem, premierze Lexusa LS 460 towarzyszył pokaz, w którym udział wzięła top
Stanisław Dojs od grudnia br. objął obowiązki PR managera w Volvo Auto Polska. Będzie odpowiadał za PR produktowy i korporacyjny szwedzkiego producenta samochodów osobowych segmentu premium. Jest to nowe stanowisko utworzone w d
Na profilu Volvo Auto Polska na Facebooku wystartował konkurs – „Całkiem jak Ty”, w którym do wygrania jest użytkowanie nowego modelu V40 wraz z kartą paliwową przez okres trzech miesięcy. Zwycięzcę wyb
Volvo do swojej oferty wprowadziło sportową wersję, prestiżowego, pięciomiejscowego hatchbacka Volvo V40 R-Design. Auto jest dostępne w salonach z trzema silnikami wysokoprężnymi oraz trzema wersjami benzynowi. Cena modelu za w
Volvo poszerzyło swoją gamę modelową o nowego Crossovera – V40 Cross Country. Auto można zestawić z dwoma silnikami benzynowymi oraz trzema wersji wysokoprężnymi. Cena V40 Cross Country z silnikiem D2 rozpoczyna się od 98 4
Już po raz piąty poznaliśmy rozstrzygnięcia plebiscytu na Internetowy Samochód Roku. Drugi raz w historii nagrodę zdobył Ford Focus, ciesząc się w minionym roku największym zainteresowaniem Internautów.Przypomnijmy, tytuł
Od początku lutego Volvo rozpoczęło nową ogólnopolską kampanią wizerunkową najnowszych modeli – S60 i V60. Kampania obejmie swoim zasięgiem media elektroniczne i tradycyjne. Spoty zostaną wyemitowane równie