Dokładnie rok temu, Volvo po raz pierwszy w Polsce zajęło pozycję lidera segmentu premium*. Tegoroczne wyniki: 3849** sprzedanych aut i największa dynamika wzrostu (13,6 proc.) w segmencie to dowody, że Volvo nadal mocno trzyma s
Alfa MiTo zdobywa prestiżowe nagrody w największym plebiscycie motoryzacyjnym w Polsce – Auto Lider’ 2008.Niezapomniane chwile przeżywali w ubiegły piątek w Hotelu Sheraton w Warszawie sympatycy marki Alfa Romeo, podcza
Volvo przygotowało specjalną ofertę dla swoich klientów pod hasłem „Wewnętrzna przemiana” Od 4 czerwca do 31 lipca, właściciele samochodów Volvo będą mogli skorzystać z usługi czyszczenia wnętrza s
Volvo Auto Polska rozpoczęło nową kampanię reklamową pod hasłem „Miłość? Nienawiść? Jaka jest Twoja opinia?”, której celem jest prezentacja konsumentom nowego Volvo – miejskiego, designerskiego hatchbacka C30. Kampani
Nowe Volvo V40 otrzymało najwyższy wynik pięciu gwiazdek w teście zderzeniowym Euro NCAP. Wynik ogólny jest najlepszym odnotowanym kiedykolwiek przez instytut – 98% ochrony dorosłych pasażerów i 100% ochrony pieszych.Fantast
Autoryzowani dealerzy Volvo – Nova, Nord-Auto, Euro-Kas, Euroservice zostali wyróżnieni przez dziennik Puls Biznesu. Firmy otrzymały Gazelę Biznesu za rok 2011 i tym samym znalazły się w elitarnym gronie najdynamiczniej rozwija
OFERTA MODELOWA HARLEY-DAVIDSON® NA 2015 ROKJESZCZE BARDZIEJ ZACHĘCA DO RUSZENIA W DROGĘMILWAUKEE (25 sierpnia 2014) – Po sukcesie Projektu RUSHMORE, światowej premierze motocykla Street™ 750 oraz elektryzującym pro
Od początku lutego Volvo rozpoczęło nową ogólnopolską kampanią wizerunkową najnowszych modeli – S60 i V60. Kampania obejmie swoim zasięgiem media elektroniczne i tradycyjne. Spoty zostaną wyemitowane równie
Rozstrzygnięto wspólny konkurs Volvo i IKEA, w ramach „Dni Szwedzkiego Wzornictwa”. Najlepszą pracę stworzyła Kornelia Nowak, która już niedługo odbierze nowe Volvo V40 skonfigurowane według własnego uznania, zgodnie z ha
1359 sprzedanych samochodów i 1,8% udziału w całym rynku – te wyniki pozwoliły Volvo utrzymać pierwsze miejsce w segmencie Premium* w I kwartale 2012 roku. Pomogło w tym wprowadzenie do oferty bankowozów. Po z