Nowy silnik D3 o mocy 136 KM oraz limitowana wersja Volvo XC60 Inscription – to tylko niektóre z modyfikacji, które wejdą do oferty Volvo wraz z debiutem rocznika modelowego 2013. Samochody Volvo z nowego rocznika
Volkswageny Golfy oraz auta z 1999 roku najchętniej wystawianymi na sprzedaż samochodami używanymi w Polsce – wynika z raportu otoMoto.pl dotyczącego pierwszego półrocza 2010 rokuZ analizy ofert opublikowanych w pierwszym
Wraz z debiutem w Genewie nowego Volvo V40, po raz pierwszy zaprezentowano innowacyjne rozwiązanie z zakresu bezpieczeństwa biernego – poduszkę powietrzną chroniącą pieszego. Jednak to nie wszystko. Właśnie przedstawiono
Od początku lutego Volvo rozpoczęło nową ogólnopolską kampanią wizerunkową najnowszych modeli – S60 i V60. Kampania obejmie swoim zasięgiem media elektroniczne i tradycyjne. Spoty zostaną wyemitowane równie
Przez trzy dni na jeziorze Krzywym w Olsztynie można było podziwiać widowiskowe wyścigi Volvo Olympic Cup w olimpijskiej klasie 49er, żeglarskiej Formule 1. Regaty zakończyły się miłą niespodzianką – zwyciężył team
Warszawa, 11 października 2017INFORMACJA PRASOWACarefleet angażuje polskie firmy w niesienie pomocy dzieciom poszkodowanym w wypadkach drogowych Uśmiech i zdrowie najmłodszych zamiast świątecznych upominków dla klientów firm
komunikat prasowy 4 czerwca.2019Europa Środkowo-Wschodnia kontra stara Unia.Oto prawdziwy powód powstania pakietu mobilności.W 2017 roku kierowcy polskich przedsiębiorstw transportowych przejechali ponad 335 milionów tonokilome
Materiał prasowy, 12.12.2019Historia pokazuje, że jeśli zostanie osiągnięte porozumienie w tak zwanym trilogu, to Parlament Europejski i Rada Unii Europejskiej do tej pory nie zgłaszały poprawek. Czy czwarte trójstronne spotka
W 2006 roku najchętniej kupowanym Volvo była limuzyna Volvo S60. Dlatego model ten został wybrany w Polsce celem uczczenia 80.tych urodzin firmy Volvo Car Corporation. Przygotowana z tej okazji specjalne urodzinowa edycja modelu spo
Dokładnie rok temu, Volvo po raz pierwszy w Polsce zajęło pozycję lidera segmentu premium*. Tegoroczne wyniki: 3849** sprzedanych aut i największa dynamika wzrostu (13,6 proc.) w segmencie to dowody, że Volvo nadal mocno trzyma s