Rozpoczynając prace nad następcą dzisiejszego Volvo V70, zespół projektowy Volvo Car Corporation stanął przed poważnym wyzwaniem: miał w większym stopniu skoncentrować się na luksusie i dynamice, a przy tym sprawić, by now
Jak sieć 5G wpłynie na rozwój autonomicznych samochodów?Według szacunków firmy Gartner do 2020 roku na drogach poruszać się będzie około 250 mln połączonych z siecią pojazdów. Może nie będą to jeszcze całkowicie samo
23 czerwca na polu Postołowo Golf Club odbył się ostatni turniej eliminacyjny polskiej edycji turnieju Volvo Masters Amateur. Imprezę poprowadził jeden z najbardziej znanych dziennikarzy sportowych w Polsce – Maciej Kurzajewski.
Materiał prasowy, 10.02.2020Telematyka – nie taka straszna, jak ją malująPonad 78 proc. przewoźników dostrzega mniejsze zużycie paliwa sięgające nawet 20 proc. w skali roku, po wprowadzeniu rozwiązań telematycznych w prze
W V niezależnym badaniu satysfakcji dealerów samochodów Volvo Auto Polska zajęło pierwsze miejsce. Tym samym Volvo powtórzyło sukces z roku ubiegłego i po raz 3 zostało liderem raportu w jego 5-letniej histor
Firma Castrol świętuje właśnie swoje 110 urodziny. To dobra okazja, by przyjrzeć się ponad wiekowej tradycji tej uznanej marki, która wielokrotnie rewolucjonizowała rynek motoryzacyjny swoimi przełomowymi produktami.Dokładni
Volvo poszerzyło swoją gamę modelową o nowego Crossovera – V40 Cross Country. Auto można zestawić z dwoma silnikami benzynowymi oraz trzema wersji wysokoprężnymi. Cena V40 Cross Country z silnikiem D2 rozpoczyna się od 98 4
Volvo pochwalić się bowiem może najwyższym stopniem zadowolenia dealerów ze współpracy z importerem motoryzacyjnym w Polsce – na co wskazują wyniki „Badań satysfakcji dealerów samochodowych 2007” przeprowadzone z i
Jednym z najważniejszych wydarzeń ostatniego kwartału dla Volvo Auto Polska było rozpoczęcie sprzedaży miejskiego hatchback’a C30. Pierwsze wyniki są o kilkadzisiesiąt procent lepsze od zakładanych.„Samochód C30 przeszed
Od początku lutego Volvo rozpoczęło nową ogólnopolską kampanią wizerunkową najnowszych modeli – S60 i V60. Kampania obejmie swoim zasięgiem media elektroniczne i tradycyjne. Spoty zostaną wyemitowane równie