Materiał prasowy 22.11.2019Ponad 230 tys. ciężarówek poruszających się po drogach Europy pochodzi z Polski. Eksperci Inelo szacują, że miesięcznie przybywa 1-2 proc. nowych pojazdów, których czas jazdy rejestrują intelig
O nowych oponach mówi Hirohide Hamashima, Kierownik Działu Rozwoju Opon Sportowych spółki BridgestoneNowe zasady, nowe technologie, nowe rozdanie w rywalizacji najszybszych kierowców świata. Ruszył sezon 2010 Formuły 1. To wyz
Nowa kampania reklamowa Volvo, promująca model XC60 i unikalny system City Safety, rozpoczęła się w maju br. i potrwa dwa miesiące. Celem kampanii jest zaprezentowanie modelu Volvo XC60 oraz zastosowanej w nim technologii City Sa
Stanisław Dojs od grudnia br. objął obowiązki PR managera w Volvo Auto Polska. Będzie odpowiadał za PR produktowy i korporacyjny szwedzkiego producenta samochodów osobowych segmentu premium. Jest to nowe stanowisko utworzone w d
Samochody dzielą na luksusowe oraz na pospolite. Oczywiście, jest wiele klas samochodów, jednak najwyższa półka to wypasione samochody, które mają nie tylko piękny wygląd, ale i pełne wyposażenie, niestandardowe nawet, nied
Peter Horbury nowym szefem Designu Volvo Car CorporationZ dniem 1 maja Peter Horbury przejmie obowiązki szefa działu projektowania produktóww Volvo Cars.Horbury posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w dziedzinie projektow
Dla właścicieli modeli Volvo z małej platformy – C30, S40 i V50, Volvo przygotowało specjalną ofertę na ich serwisowanie – „Najlepszy czas na serwis”. Do 31 października będą mogli skorzystać z atrakcyjnego rabatu na
W dniach 3-5 i 10-12 sierpnia 2012 roku Ikea i Volvo przeprowadzą wspólną akcję zatytuowaną Dni Szwedzkiego Wzornictwa. W ten sposób dwie firmy, które na co dzień promują skandynawską szkołę desi
Na początku listopada startują największe okołoziemskie regaty – Volvo Ocean Race. W polskich mediach ruszyła właśnie kampania reklamowa Volvo XC60 nawiązująca do tematyki regat. Kampania Volvo będzie również ob
Fiat Automobiles drugi rok z rzędu europejskim liderem pod względem redukcji emisji CO2Spośród dziesięciu najlepiej sprzedających się marek samochodowych w Europie, drugi rok z rzędu Fiat Automobiles zarejestrował najniższą