Amerykański instytut bezpieczeństwa IIHS (Insurance Institute for Highway Safety) przeprowadził nowe testy zderzeń czołowych kluczowych samochodów z segmentu D. W testach wzięło udział m.in. Volvo S60, które nie tylko zwycię
OFERTA MODELOWA HARLEY-DAVIDSON® NA 2015 ROKJESZCZE BARDZIEJ ZACHĘCA DO RUSZENIA W DROGĘMILWAUKEE (25 sierpnia 2014) – Po sukcesie Projektu RUSHMORE, światowej premierze motocykla Street™ 750 oraz elektryzującym pro
Wraz z debiutem w Genewie nowego Volvo V40, po raz pierwszy zaprezentowano innowacyjne rozwiązanie z zakresu bezpieczeństwa biernego – poduszkę powietrzną chroniącą pieszego. Jednak to nie wszystko. Właśnie przedstawiono
Dzięki silnemu wsparciu Toyota Motor Poland i bliskiej współpracy z Toyota France Competition, Toyota Terratrek Competition pojedzie w międzynarodowym teamie liczącym 7 samochodów rajdowych. Francusko-polsko-portugalski zespół
Jedni marzą o samochodzie sportowym, wyścigowym, inni o terenowym, jeszcze inni o takim eleganckim, bardzo reprezentatywnym. A jeszcze inni po prostu je kupują. Ale nie zajmując się tym, kogo na co stać, traktując sprawę tak, j
Jak wynika z ubiegłorocznego badania MotoFinance Track realizowanego przez TNS OBOP, 55 % polskich kierowców sezonowo wymienia opony z letnich na zimowe na jesieni i odwrotnie z zimowych na letnie, gdy nastanie wiosna. Większość z
Warszawa, 05.11.2019Garmin® Autoland rewolucjonizuje branżę lotnictwa cywilnego.Firma Garmin International, Inc., należąca do Garmin Ltd. (NASDAQ: GRMN), zaprezentowałarewolucyjne rozwiązanie dla lotnictwa – pierwszą g
W dniach 3-5 i 10-12 sierpnia 2012 roku Ikea i Volvo przeprowadzą wspólną akcję zatytuowaną Dni Szwedzkiego Wzornictwa. W ten sposób dwie firmy, które na co dzień promują skandynawską szkołę desi
Od lat jednym z najpopularniejszych sposobów pozyskiwania wymarzonego auta przez Polaków jest sprowadzanie samochodu z Niemiec. Niestety, wiąże się to z wieloma niedogodnościami, które znacząco utrudniają cały proces, czyli f
Kampania reklamowa najnowszego kombi firmy – Volvo V70Volvo Auto Polska rozpoczęło kampanię reklamową pod hasłem „nowa przestrzeń wspólnych przeżyć”, której celem jest prezentacja konsumentom Volvo V70. Kampania ma pro