Owocem współpracy Schneider Electric, globalnego specjalisty w zarządzaniu energią elektryczną, z firmą Orange County Choppers (OCC) jest pierwszy na świecie hybrydowy motocykl custom napędzany silnikiem V-2. Ten jedyny w swoim
11 czerwca 2019materiał prasowyUwaga, brak inteligentnego tachografu w fabrycznie nowych pojazdach ciężarowych to najpoważniejsze z naruszeń i wiąże się ze wszczęciem postępowania przeciw dobrej reputacji przewoźnika drogo
Wyjątkowa jakość wnętrzaWnętrze nowego Volvo S60 zostało wykonane z najwyższą dbałością o detale. Chociaż skupiono się na szczegółach zorientowanych na kierowcę, to S60 nadal jest pięcioosobowym autem, oferującym ko
Na profilu Volvo Auto Polska na Facebooku wystartował konkurs – „Całkiem jak Ty”, w którym do wygrania jest użytkowanie nowego modelu V40 wraz z kartą paliwową przez okres trzech miesięcy. Zwycięzcę wyb
KGHM Ecoren został uhonorowany przez firmę Goodyear Off-The-Road Tires Europe prestiżowym certyfikatem dla najlepszego użytkownika opon przemysłowych w Europie. Dokument przyznano w dowód uznania za rekordowo długą eksploatacj�
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 12 grudnia 2019 r. Salony i serwisy bez „energii” do sprzedaży samochodów elektrycznychStan rozwoju elektromobilności w Polsce AD 2019 Elektromobilność jako zjawisko, z miesiąca na miesiąc zys
Już tylko 17 dni dzieli załogę TTC od startu w Rajdzie Dakar 2010, który odbędzie się w dniach 1-17 stycznia 2010 roku w Argentynie i Chile. Do udziału w tym najbardziej prestiżowym maratonie offroadowym polski team przygotowyw
Pierwszy nowy Acrtos w Polsce, ciężarówka marki Mercedes-Benz, trafił do klienta dolnośląskiego dealera Mirosław Wróbel. Właścicielem ciężarówki nagrodzonej tytułem samochodu ciężarowego roku, została
Polski team przesunął się z miejsca 43 na 37 w klasyfikacji generalnej po trzecim dniu zawodów Silk Way Rally. Zespół Sachanbiński – Rabiega pomyślnie przejechał dwa odcinki specjalne o łącznej długości 231 kilometr�
Nowa kampania reklamowa Volvo, promująca model XC60 i unikalny system City Safety, rozpoczęła się w maju br. i potrwa dwa miesiące. Celem kampanii jest zaprezentowanie modelu Volvo XC60 oraz zastosowanej w nim technologii City Sa