Volvo V40, które zadebiutowało podczas 82. targów motoryzacyjnych w Genewie, to całkowicie nowy model reprezentujący segment B/C Premium. Prestiżowy hatchback jest wszechstronnym autem, które jako pierwsze na �
Volkswageny Golfy oraz auta z 1999 roku najchętniej wystawianymi na sprzedaż samochodami używanymi w Polsce – wynika z raportu otoMoto.pl dotyczącego pierwszego półrocza 2010 rokuZ analizy ofert opublikowanych w pierwszym
Audi poszerza gamę samochodów z serii A3 i A4 o cztery nowe, niezwykle mocne a zarazem ekonomiczne modele: A3 Sportback 1.9 TDI e oraz A4 2.0 TFSI e w wersjach Limousine i Avant.Zarówno w przypadku silników benzynowych (A4 2.0 &h
Na zakończonych niedawno targach motoryzacyjnych w Tokio, firma Audi zaprezentowała studyjny model Audi metroproject quattro – typowy dla marki projekt stylistyczny dla segmentu samochodów kompaktowych. Ten trójdrzwiowy, czteroos
Headlines Porter Novelli już po raz czwarty zajęła się kompleksową obsługą Lexus Fashion Night najbardziej prestiżowego wydarzenia świata mody w Polsce, które co roku organizowane jest z okazji premiery najnowszych modeli sam
Volvo do swojej oferty wprowadziło sportową wersję, prestiżowego, pięciomiejscowego hatchbacka Volvo V40 R-Design. Auto jest dostępne w salonach z trzema silnikami wysokoprężnymi oraz trzema wersjami benzynowi. Cena modelu za w
Volvo w Polsce w 2011 roku sprzedało 5 151 samochodów* – to najwyższy wynik w historii. Z kolei pod względem rejestracji nowych aut**, Volvo obroniło pierwsze miejsce z poprzednich kwartałów i
Po zaprezentowaniu nowego Volvo V60 Plug-In, Volvo poszło o krok dalej i opracowało koncepcyjne hybrydowe Volvo XC60 łączące w sobie silnik benzynowy z napędem elektrycznym. Auto podczas ekologicznej jazdy zużywa tylko 2,3 l na
Zupełnie nowe Volvo V40 to wyjątkowy samochód, który wymaga niepowtarzalnej oprawy. Ten fakt wziął pod uwagę dealer Volvo – Euroservice, który 20. września podczas pokazu Gosi Baczyńskiej zaprezentował nowe auto. Premiera
Warszawa, 25.04.2018INFORMACJA PRASOWAHybrydowa rewolucja może ominąć sektor MŚP.Mali i średni przedsiębiorcy z dystansem podchodzą do samochodów z napędami alternatywnymi.Jedynie 4,3 proc. mikro, małych i średnich firm