Volvo Masuria Family Cup – to nowa pozycja na żeglarskiej mapie Volvo. Już 4 sierpnia całe rodziny będą rywalizować w Mikołajkach o roczne użyczenie Volvo XC60.Rodzinne regaty, to kolejne po Volvo Olympic Cup i Volvo Gdy
Amerykański instytut bezpieczeństwa IIHS (Insurance Institute for Highway Safety) przeprowadził nowe testy zderzeń czołowych kluczowych samochodów z segmentu D. W testach wzięło udział m.in. Volvo S60, które nie tylko zwycię
W maju mija dziesięć lat od debiutu Internetowej Platformy Motoryzacyjnej mojeauto.pl w Internecie. Z tej okazji dla użytkowników portalu ogłoszony został specjalny konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.Idea konkursu jest bardzo pro
Nova – Autoryzowany Dealer Volvo w Łodzi otworzył salon przy ulicy ul. Kolumny 1 r. Rzgowskiej. Obiekt został zbudowany według koncepcji Volvo w zakresie projektowania i tworzenia wnętrz – Next Face. Uroczyste otwarcie sal
Dokładnie rok temu, Volvo po raz pierwszy w Polsce zajęło pozycję lidera segmentu premium*. Tegoroczne wyniki: 3849** sprzedanych aut i największa dynamika wzrostu (13,6 proc.) w segmencie to dowody, że Volvo nadal mocno trzyma s
Volvo pochwalić się bowiem może najwyższym stopniem zadowolenia dealerów ze współpracy z importerem motoryzacyjnym w Polsce – na co wskazują wyniki „Badań satysfakcji dealerów samochodowych 2007” przeprowadzone z i
kologiczne Volvo samochodem wyścigowymW zawodach STCC (ang. Swedish Touring Car Championship wystartuje w tym roku ekologiczne Volvo. C30 Drive – miejski, designerski hatchback w wersji ekologicznej, jego celem jest nie tylko
materiał prasowy1 października 2019 Unia zaprzecza sama sobie i stawia cele nie do spełnieniaZmiany klimatu to jedne z największych zagrożeń środowiskowych, społecznych, a także ekonomicznych. Europejska Agencja Środowisk
Po ofercie dla przedsiębiorców, Volvo postanowiło przygotować propozycję dla klientów indywidualnych. Samochody Volvo z małej platformy – C30, S40 i V50, można od teraz nabyć z rabatem 12 700 zł. Dodatk
Nowa kampania reklamowa Volvo, promująca model XC60 i unikalny system City Safety, rozpoczęła się w maju br. i potrwa dwa miesiące. Celem kampanii jest zaprezentowanie modelu Volvo XC60 oraz zastosowanej w nim technologii City Sa