Wyjątkowa jakość wnętrzaWnętrze nowego Volvo S60 zostało wykonane z najwyższą dbałością o detale. Chociaż skupiono się na szczegółach zorientowanych na kierowcę, to S60 nadal jest pięcioosobowym autem, oferującym ko
25.02.2021 r.materiał prasowyNowy samochód kupimy przez telefon, a wirtualna rzeczywistość i mobile gaming nam w tym pomogą W 2021 roku Toyota i Lexus szykują mocną ekspansję narzędzi online, by klienci mogli kupić samoch
Jednym z najważniejszych wydarzeń ostatniego kwartału dla Volvo Auto Polska było rozpoczęcie sprzedaży miejskiego hatchback’a C30. Pierwsze wyniki są o kilkadzisiesiąt procent lepsze od zakładanych.„Samochód C30 przeszed
W dniach 3-5 i 10-12 sierpnia 2012 roku Ikea i Volvo przeprowadzą wspólną akcję zatytuowaną Dni Szwedzkiego Wzornictwa. W ten sposób dwie firmy, które na co dzień promują skandynawską szkołę desi
Czy wyobrażasz sobie jazdę najszybszym samochodem na świecie? Ten być może nie jest taki, jednak jest dość ciekawy, wygodny i w miarę szybki. Jednak na polskich drogach z pewnością nie da się wypróbowac jego szybkości.
Już w listopadzie na antenie Czwórki zagości nowy program. Będzie to cykl relacji z największych okołoziemskich regat – Volvo Ocen Race. W ramach współpracy z Volvo, Czwórka wyemituje serię kilkudziesi
Alfa MiTo zdobywa prestiżowe nagrody w największym plebiscycie motoryzacyjnym w Polsce – Auto Lider’ 2008.Niezapomniane chwile przeżywali w ubiegły piątek w Hotelu Sheraton w Warszawie sympatycy marki Alfa Romeo, podcza
Technika Fiat Multiair: jak to działa?Zasada działania systemu sterowania zaworami ssącymi jest następująca: tłok poruszany przez wałek rozrządu sterujący zaworami ssącymi jest połączony z zaworem poprzez poduszkę hydraul
Jak sieć 5G wpłynie na rozwój autonomicznych samochodów?Według szacunków firmy Gartner do 2020 roku na drogach poruszać się będzie około 250 mln połączonych z siecią pojazdów. Może nie będą to jeszcze całkowicie samo
Nowa kampania reklamowa Volvo, promująca model XC60 i unikalny system City Safety, rozpoczęła się w maju br. i potrwa dwa miesiące. Celem kampanii jest zaprezentowanie modelu Volvo XC60 oraz zastosowanej w nim technologii City Sa