Volvo V40, które zadebiutowało podczas 82. targów motoryzacyjnych w Genewie, to całkowicie nowy model reprezentujący segment B/C Premium. Prestiżowy hatchback jest wszechstronnym autem, które jako pierwsze na �
Warszawa, 6 maja 2010 r. – Z nowym kierowcą oraz z apetytami na rekordy i zwycięstwa rozpoczyna sezon 2010 wyścigów równoległych na 1/4 mili zespół Dunlop VTG No Limit Racing Team. Już w najbliższy weekend, 8 i 9 maja,
materiał prasowy1 października 2019 Unia zaprzecza sama sobie i stawia cele nie do spełnieniaZmiany klimatu to jedne z największych zagrożeń środowiskowych, społecznych, a także ekonomicznych. Europejska Agencja Środowisk
Od początku lutego Volvo rozpoczęło nową ogólnopolską kampanią wizerunkową najnowszych modeli – S60 i V60. Kampania obejmie swoim zasięgiem media elektroniczne i tradycyjne. Spoty zostaną wyemitowane równie
Sezon narciarski rozpoczęty! Zawodnicy po raz piąty będą walczyć o Puchar Świata. Sportowcom będzie kibicować średnio 20 tysięcy widzów. Nowy sezon narciarskiego Pucharu Świata Audi obejmuje 70 zawodów. Finał odbędzie si
Od początku listopada rusza w telewizji kampania promocyjna „MacGyver i nowy Citan”. Autoryzowany dealer marki Mercedes-Benz, spółka Mirosław Wróbel, zaprasza internautów do wyboru wersji dźwiękowej spotu. Każdy może wybr
1359 sprzedanych samochodów i 1,8% udziału w całym rynku – te wyniki pozwoliły Volvo utrzymać pierwsze miejsce w segmencie Premium* w I kwartale 2012 roku. Pomogło w tym wprowadzenie do oferty bankowozów. Po z
Volvo Auto Polska rozpoczęło nową kampanię reklamową pod hasłem „Miłość? Nienawiść? Jaka jest Twoja opinia?”, której celem jest prezentacja konsumentom nowego Volvo – miejskiego, designerskiego hatchbacka C30. Kampani
Zużycie paliwa poniżej 2 litrów na 100 km, możliwość pokonania 50 kilometrów używając wyłącznie napędu elektrycznego i emisja CO2 poniżej 50g/km – to tylko niektóre z zalet Volvo V60 Plug-In, kt&oa
Informacja prasowa26/08/2019Porsche zaprezentuje we wrześniu, jak tworzy nową platformę cyfrową One Digital Platform. Powstaje ona we współpracy z polską firmą ITGrape Up pomaga Porsche w cyfrowej transformacjiProdu