Nowa kampania reklamowa Volvo, promująca model XC60 i unikalny system City Safety, rozpoczęła się w maju br. i potrwa dwa miesiące. Celem kampanii jest zaprezentowanie modelu Volvo XC60 oraz zastosowanej w nim technologii City Sa
Już od 24 września 2012 r. mieszkańcy Lubina i Wrocławia, którzy odwiedzą wybrane centra handlowe, będą mogli zapisywać się na jazdy próbne nowym Mercedesem Klasy A. Prezentację samochodu w każdym z tych miast zaplanował
Warszawa, 02 września 2019INFORMACJA PRASOWANiemal 30 proc. firm z sektora MŚP udostępnia pracownikom samochody służbowe do użytku prywatnegoFirmowe auto do użytku prywatnego przestało być przywilejem jedynie dyrektorów i
Informacja prasowa20/08/2019Spotawheel wchodzi do Polski. Chce powtórzyć sukces z GrecjiSpotawheel, firma technologiczna handlująca używanymi samochodami w internecie, zainaugurowała działalność w Polsce. Spółka chce przek
Volkswageny Golfy oraz auta z 1999 roku najchętniej wystawianymi na sprzedaż samochodami używanymi w Polsce – wynika z raportu otoMoto.pl dotyczącego pierwszego półrocza 2010 rokuZ analizy ofert opublikowanych w pierwszym
Właśnie rozpoczął działalność nowy salon Volvo w Warszawie – Euroservice przy Al. Jerozolimskich 239. Obiekt o powierzchni 4400 m2 jest największym salonem Volvo w Polsce. Nowy salon zdecydowanie wyróżnia się na
W tym roku ruszy sprzedaż najbardziej zaawansowanego technologicznie Volvo w historii – V60 Plug-In. Produkcja hybrydowego samochodu w pierwszym roku zostanie ograniczona do 1 tys. egzemplarzy, a jego cena w zależności od rynk
Sezon narciarski rozpoczęty! Zawodnicy po raz piąty będą walczyć o Puchar Świata. Sportowcom będzie kibicować średnio 20 tysięcy widzów. Nowy sezon narciarskiego Pucharu Świata Audi obejmuje 70 zawodów. Finał odbędzie si
Załoga TTC przebywa w Argentynie, przygotowując Land Cruisera do startu w Rajdzie Dakar 2010. W Nowy Rok duet Sachanbiński–Rabiega weźmie udział w uroczystej prezentacji samochodów rajdowych, która odbędzie się w stolicy Arg
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 22 października 2019 r. Czy rosnąca popularność samochodów elektrycznych wpływa na proces nabywania pojazdów przez klientów?Innowacje zmieniają zachowania konsumentów – to prawda znana już od