25.02.2021 r.materiał prasowyNowy samochód kupimy przez telefon, a wirtualna rzeczywistość i mobile gaming nam w tym pomogą W 2021 roku Toyota i Lexus szykują mocną ekspansję narzędzi online, by klienci mogli kupić samoch
Od początku listopada rusza w telewizji kampania promocyjna „MacGyver i nowy Citan”. Autoryzowany dealer marki Mercedes-Benz, spółka Mirosław Wróbel, zaprasza internautów do wyboru wersji dźwiękowej spotu. Każdy może wybr
Przed zbliżającą się zimą, Volvo dla swoich klientów przygotowało atrakcyjne jesienno-zimowe oferty serwisowe. W ramach nich właściciele samochodów Volvo będą mogli zakupić zimowe koła w promocyjnej cenie oraz dokonać sz
Warszawa, 21 stycznia 2020INFORMACJA PRASOWAAuta używane w sektorze MŚP: stan techniczny jednym z kluczowych kryteriów podczas zakupu!Ponad połowa mikro, małych i średnich firm w Polsce kupuje samochody używane. Oprócz oczyw
O nowych oponach mówi Hirohide Hamashima, Kierownik Działu Rozwoju Opon Sportowych spółki BridgestoneNowe zasady, nowe technologie, nowe rozdanie w rywalizacji najszybszych kierowców świata. Ruszył sezon 2010 Formuły 1. To wyz
Już za tydzień podczas targów motoryzacyjnych w Genewie, Volvo zaprezentuje pierwszy w historii 5-drzwiowy prestiżowy hatchback – zupełnie nowe Volvo V40. Badania przeprowadzone wśród aktualnych konsumentów Volvo, były
Informacja prasowaPrzasnysz, 27.05.2019 r.Na co zwrócić uwagę podczas zakupu roweru?Określ swoje potrzeby oraz budżetCoraz większy nacisk na zdrowy styl życia, ruch na świeżym powietrzu i sportową aktywność sprawiają,
1 marca 2007 Björn Sällström obejmuje funkcję wiceprezesa Volvo Car Corporation, odpowiedzialnego za dział Human Resurces. Dotychczas stanowisko to zajmował Peter Bailliere.Björn w latach 2005 – 2007 był dyrektorem ds. pers
Już w listopadzie na antenie Czwórki zagości nowy program. Będzie to cykl relacji z największych okołoziemskich regat – Volvo Ocen Race. W ramach współpracy z Volvo, Czwórka wyemituje serię kilkudziesi
Warszawa, 25.04.2018INFORMACJA PRASOWAHybrydowa rewolucja może ominąć sektor MŚP.Mali i średni przedsiębiorcy z dystansem podchodzą do samochodów z napędami alternatywnymi.Jedynie 4,3 proc. mikro, małych i średnich firm