13. września w niepowtarzalnej oprawie w Domu Volvo odbyła się premiera nowego Volvo V40. Wydarzeniu towarzyszył koncert Anity Lipnickiej oraz Johna Portera. Salon na tę okazję zamieniono w elegancki, minimalistyczny loft, w kt�
Warszawa, 05.11.2019Garmin® Autoland rewolucjonizuje branżę lotnictwa cywilnego.Firma Garmin International, Inc., należąca do Garmin Ltd. (NASDAQ: GRMN), zaprezentowałarewolucyjne rozwiązanie dla lotnictwa – pierwszą g
Wyjazd na finał regat Volvo Ocean Race był nagrodą specjalną majowego Silesia Marathonu. Otrzymała ją osoba wylosowana spośród wszystkich biegaczy, którzy ukończyli maraton. Tym szczęśliwcem okazał się młody biegacz z Ty
Dokładnie rok temu, Volvo po raz pierwszy w Polsce zajęło pozycję lidera segmentu premium*. Tegoroczne wyniki: 3849** sprzedanych aut i największa dynamika wzrostu (13,6 proc.) w segmencie to dowody, że Volvo nadal mocno trzyma s
Już 29 października najlepsi żeglarze z całego świata rozpoczną rywalizację w najdłuższym i jednym z najtrudniejszych rejsów na świecie – Volvo Ocean Race. A już od dziś polscy pasjonaci żeglarstwa mogą spr&o
Warszawa, 6 maja 2010 r. – Z nowym kierowcą oraz z apetytami na rekordy i zwycięstwa rozpoczyna sezon 2010 wyścigów równoległych na 1/4 mili zespół Dunlop VTG No Limit Racing Team. Już w najbliższy weekend, 8 i 9 maja,
Volvo Cars opracowuje nowy samochód wyścigowy do rajdów STCC – model C30 Green RacingFirma Volvo Cars, kontynuując prace nad wykorzystaniem bioetanolu (E85) i koncepcji Green Racing w wyścigach STCC (Swedish Touring Car Ch
Od początku listopada rusza w telewizji kampania promocyjna „MacGyver i nowy Citan”. Autoryzowany dealer marki Mercedes-Benz, spółka Mirosław Wróbel, zaprasza internautów do wyboru wersji dźwiękowej spotu. Każdy może wybr
Zupełnie nowe Volvo V40, to pięciodrzwiowy i pięcioosobowy prestiżowy hatchback, który łączy w sobie cechy samochodu kompaktowego z zaletami i wyposażeniem dużego auta. Swoją linią stylistyczną nowy model nawią
Volvo Auto Polska rozpoczęło nową kampanię reklamową pod hasłem „Miłość? Nienawiść? Jaka jest Twoja opinia?”, której celem jest prezentacja konsumentom nowego Volvo – miejskiego, designerskiego hatchbacka C30. Kampani