Ambasador Volvo – Zbigniew Gutkowski, jako pierwszy Polak w historii wystartował w okołoziemskich, samotniczych regatach Vendée Globe. To najtrudniejszy żeglarski rejs, który nieoficjalnie nazywany jest oceanicznymi mistrzostwam
Jazdy testowe najnowszymi Mercedesami klasy ML i GLK, nauka zakładania łańcuchów na koła, konkursy i nagrody, a do tego towarzystwo Michała Żebrowskiego. Spółka „Mirosław Wróbel” autoryzowany de
Audi poszerza gamę samochodów z serii A3 i A4 o cztery nowe, niezwykle mocne a zarazem ekonomiczne modele: A3 Sportback 1.9 TDI e oraz A4 2.0 TFSI e w wersjach Limousine i Avant.Zarówno w przypadku silników benzynowych (A4 2.0 &h
Informacja prasowa26/08/2019Porsche zaprezentuje we wrześniu, jak tworzy nową platformę cyfrową One Digital Platform. Powstaje ona we współpracy z polską firmą ITGrape Up pomaga Porsche w cyfrowej transformacjiProdu
Dokładnie rok temu, Volvo po raz pierwszy w Polsce zajęło pozycję lidera segmentu premium*. Tegoroczne wyniki: 3849** sprzedanych aut i największa dynamika wzrostu (13,6 proc.) w segmencie to dowody, że Volvo nadal mocno trzyma s
Niejeden użytkownik polskich dróg wyjeżdżając w poprzednich latach na długi weekend zauważył, że pomimo zwiększenia ilości aut osobowych, na niektórych odcinkach dróg krajowych oraz autostrad jedzie się jednak sprawniej.
Rada nadzorcza Volvo Car Group mianowała Håkan Samuelssona, obecnego członka rady nadzorczej, na stanowisko prezesa i dyrektora generalnego – ze skutkiem natychmiastowym. Stefan Jacoby, przebywający na zwolnieniu lekarskim po prz
Headlines już po raz trzeci zorganizowała Lexus Fashion Night – pokaz mody dla marki Lexus połączony z premierą najnowszego modelu Lexusa. Tym razem, premierze Lexusa LS 460 towarzyszył pokaz, w którym udział wzięła top
Volvo V40 – prestiżowy, pięciodrzwiowy i pięciomiejscowy hatchback w wersji z silnikiem benzynowym 1,6 l. o mocy 150 KM można kupić już za 86 900 zł. Model z motorem wysokoprężnym – D2 o mocy 115 KM jest
Nowa kampania reklamowa Volvo, promująca model XC60 i unikalny system City Safety, rozpoczęła się w maju br. i potrwa dwa miesiące. Celem kampanii jest zaprezentowanie modelu Volvo XC60 oraz zastosowanej w nim technologii City Sa