Informacje o korkach na żywo – ruszyło Korkowo.plRuszyło Korkowo.pl – pierwszy serwis informujący na bieżąco o aktualnej sytuacji na drogach w całej Polsce. W ciągu pierwszych 3 miesięcy funkcjonowania skorzystał
Jak wynika z ubiegłorocznego badania MotoFinance Track realizowanego przez TNS OBOP, 55 % polskich kierowców sezonowo wymienia opony z letnich na zimowe na jesieni i odwrotnie z zimowych na letnie, gdy nastanie wiosna. Większość z
Dokładnie rok temu, Volvo po raz pierwszy w Polsce zajęło pozycję lidera segmentu premium*. Tegoroczne wyniki: 3849** sprzedanych aut i największa dynamika wzrostu (13,6 proc.) w segmencie to dowody, że Volvo nadal mocno trzyma s
25.02.2021 r.materiał prasowyNowy samochód kupimy przez telefon, a wirtualna rzeczywistość i mobile gaming nam w tym pomogą W 2021 roku Toyota i Lexus szykują mocną ekspansję narzędzi online, by klienci mogli kupić samoch
Lancia Głównym Sponsorem 9-ego Światowego Szczytu Laureatów Pokojowej Nagrody NoblaLancia ma zaszczyt być Głównym Sponsorem 9-ego Światowego Szczytu Laureatów Pokojowej Nagrody Nobla, który odbędzie się w Paryżu w dniach
Volvo do swojej oferty wprowadziło sportową wersję, prestiżowego, pięciomiejscowego hatchbacka Volvo V40 R-Design. Auto jest dostępne w salonach z trzema silnikami wysokoprężnymi oraz trzema wersjami benzynowi. Cena modelu za w
Już 29 października najlepsi żeglarze z całego świata rozpoczną rywalizację w najdłuższym i jednym z najtrudniejszych rejsów na świecie – Volvo Ocean Race. A już od dziś polscy pasjonaci żeglarstwa mogą spr&o
Już tylko 17 dni dzieli załogę TTC od startu w Rajdzie Dakar 2010, który odbędzie się w dniach 1-17 stycznia 2010 roku w Argentynie i Chile. Do udziału w tym najbardziej prestiżowym maratonie offroadowym polski team przygotowyw
Internetowy rynek motoryzacyjny ciągle się rozwija, a Internet stanowi obecnie największą giełdę samochodową na świecie. Dokładnie rok temu specjalnie dla polskich klientów powstał serwis ogłoszeń motoryzacyjnych – m
Nowa kampania reklamowa Volvo, promująca model XC60 i unikalny system City Safety, rozpoczęła się w maju br. i potrwa dwa miesiące. Celem kampanii jest zaprezentowanie modelu Volvo XC60 oraz zastosowanej w nim technologii City Sa