Volvo Auto Polska rozpoczęło nową kampanię reklamową pod hasłem „Miłość? Nienawiść? Jaka jest Twoja opinia?”, której celem jest prezentacja konsumentom nowego Volvo – miejskiego, designerskiego hatchbacka C30. Kampani
O nowych oponach mówi Hirohide Hamashima, Kierownik Działu Rozwoju Opon Sportowych spółki BridgestoneNowe zasady, nowe technologie, nowe rozdanie w rywalizacji najszybszych kierowców świata. Ruszył sezon 2010 Formuły 1. To wyz
Autoryzowany Dealer Volvo, firma Drywa została oficjalnym partnerem prawie dwutygodniowego cyklu eventów żeglarskich – Volvo Gdynia Sailing Days. W ramach niego zostaną rozegrane m.in. regaty o Puchar Prezydenta Miasta Gdyni oraz
W V niezależnym badaniu satysfakcji dealerów samochodów Volvo Auto Polska zajęło pierwsze miejsce. Tym samym Volvo powtórzyło sukces z roku ubiegłego i po raz 3 zostało liderem raportu w jego 5-letniej histor
Materiał prasowy, 09.05.2019Truckerzy też mają swój dzieńZ okazji Międzynarodowego Dnia Kierowcy Zawodowego Ogólnopolskie Centrum Rozliczania Kierowców odkrywa karty branży transportowej. Sprawdzamy, kto prowadzi polskie ci�
Na profilu Volvo Auto Polska na Facebooku wystartował konkurs – „Całkiem jak Ty”, w którym do wygrania jest użytkowanie nowego modelu V40 wraz z kartą paliwową przez okres trzech miesięcy. Zwycięzcę wyb
Według najnowszego raportu Instytutu GIPA, monitorującego rynek olejów w Polsce, marka Castrol rośnie najdynamiczniej i stale powiększa swoje udziały w stosunku do konkurencji. Na przestrzeni ostatnich lat wzrosła też spontan
Czym jest off road? Czy jest popularny w Polsce czy może tylko w Stanach? Tak naprawdę, spotkania właścicieli samochodów terenowych są znane na całym świecie. Spotykają się oni na różnych zjazdach, nie tylko po to, aby pok
Najciemniej pod latarnią – polski sposób na powszechną infrastrukturę ładowarek dla samochodów elektrycznychInfrastruktura techniczna jest wg wielu specjalistów branży samochodowej tzw. wąskim gardłem w upowszechnianiu sam
Warszawa, 21 stycznia 2020INFORMACJA PRASOWAAuta używane w sektorze MŚP: stan techniczny jednym z kluczowych kryteriów podczas zakupu!Ponad połowa mikro, małych i średnich firm w Polsce kupuje samochody używane. Oprócz oczyw