Już tylko 6 miesięcy pozostało do startu 13. Poznań Maratonu. Do wygrania w nim będzie nowe Volvo V40. To ostatnim moment by rozpocząć przygotowania, ukończyć maraton i odjechać z mety samochodem Volvo. Podstawowy plan jest
Przed wiosennymi podróżami powinniśmy zadbać o swój samochód. Wychodząc naprzeciw potrzebom swoich klientów, Volvo przygotowało specjalną ofertę – „Wiosenną akcję serwisową”. Od 2
Z początkiem roku 2010 linia olejów silnikowych K2 TEXAR powiększyła się o kolejne pozycje. Gamę produktów smarnych uzupełniło pięć nowych wariantów olejów syntetycznych zapewniających najwyższą ochronę: 5W-30 ULTRA, 0
Amerykański instytut bezpieczeństwa IIHS (Insurance Institute for Highway Safety) przeprowadził nowe testy zderzeń czołowych kluczowych samochodów z segmentu D. W testach wzięło udział m.in. Volvo S60, które nie tylko zwycię
Volkswageny Golfy oraz auta z 1999 roku najchętniej wystawianymi na sprzedaż samochodami używanymi w Polsce – wynika z raportu otoMoto.pl dotyczącego pierwszego półrocza 2010 rokuZ analizy ofert opublikowanych w pierwszym
Za 2 tygodnie na targach motoryzacyjnych w Paryżu po raz pierwszy zostanie zaprezentowana sportowa odmiana nowego modelu Volvo – V40 R-Design. Auto ze zmienionym zawieszeniem i topowym silnikiem T5 o mocy 254 KM, będzie rywal
Warszawa, 11 maja 2012Sportowa jazda Jaguarem na NürburgringJeśli chcesz przejechać się jako pasażer po słynnym torze Nürburgring teraz masz możliwość zrobić to Jaguarem XJ w wersji Sport and Speed. To wyjątkowo ekskluzyw
OFERTA MODELOWA HARLEY-DAVIDSON® NA 2015 ROKJESZCZE BARDZIEJ ZACHĘCA DO RUSZENIA W DROGĘMILWAUKEE (25 sierpnia 2014) – Po sukcesie Projektu RUSHMORE, światowej premierze motocykla Street™ 750 oraz elektryzującym pro
Autoryzowany Dealer Volvo, firma Drywa została oficjalnym partnerem prawie dwutygodniowego cyklu eventów żeglarskich – Volvo Gdynia Sailing Days. W ramach niego zostaną rozegrane m.in. regaty o Puchar Prezydenta Miasta Gdyni oraz
Warszawa, 25.04.2018INFORMACJA PRASOWAHybrydowa rewolucja może ominąć sektor MŚP.Mali i średni przedsiębiorcy z dystansem podchodzą do samochodów z napędami alternatywnymi.Jedynie 4,3 proc. mikro, małych i średnich firm