Na początku września w finale cyklu Volvo Golf Business League została wybrana reprezentacja Polski na światowy finał Volvo World Golf Challenge w RPA. Od 7 do 12 stycznia 2013 roku Joanna Meronk oraz Marek Więcek będą walczyć
komunikat prasowy14 listopada 2019Kto może uratować życie na drodze?W Polsce 2 325 358 osób posiada uprawnienia do prowadzenia pojazdu kat. C, natomiast 1 362 187 ma możliwość kierowania ciężarówką wraz z naczepą (kat. C
11 czerwca 2019materiał prasowyUwaga, brak inteligentnego tachografu w fabrycznie nowych pojazdach ciężarowych to najpoważniejsze z naruszeń i wiąże się ze wszczęciem postępowania przeciw dobrej reputacji przewoźnika drogo
W dniach 3-5 i 10-12 sierpnia 2012 roku Ikea i Volvo przeprowadzą wspólną akcję zatytuowaną Dni Szwedzkiego Wzornictwa. W ten sposób dwie firmy, które na co dzień promują skandynawską szkołę desi
Autoryzowany Dealer Volvo, firma Drywa została oficjalnym partnerem prawie dwutygodniowego cyklu eventów żeglarskich – Volvo Gdynia Sailing Days. W ramach niego zostaną rozegrane m.in. regaty o Puchar Prezydenta Miasta Gdyni oraz
Właśnie rozpoczął działalność nowy salon Volvo w Warszawie – Euroservice przy Al. Jerozolimskich 239. Obiekt o powierzchni 4400 m2 jest największym salonem Volvo w Polsce. Nowy salon zdecydowanie wyróżnia się na
Warszawa, 21 stycznia 2020INFORMACJA PRASOWAAuta używane w sektorze MŚP: stan techniczny jednym z kluczowych kryteriów podczas zakupu!Ponad połowa mikro, małych i średnich firm w Polsce kupuje samochody używane. Oprócz oczyw
Volvo Cars, w laboratorium akustycznym, pracuje nad nowym brzmieniem silników swoich samochodów. Prace zmierzają w kierunku opracowania wyjątkowego brzmienia dla wprowadzanego w 2012 roku nowego Volvo z najnowocześniejszym silniki
W tym roku ruszy sprzedaż najbardziej zaawansowanego technologicznie Volvo w historii – V60 Plug-In. Produkcja hybrydowego samochodu w pierwszym roku zostanie ograniczona do 1 tys. egzemplarzy, a jego cena w zależności od rynk
Warszawa, 25.04.2018INFORMACJA PRASOWAHybrydowa rewolucja może ominąć sektor MŚP.Mali i średni przedsiębiorcy z dystansem podchodzą do samochodów z napędami alternatywnymi.Jedynie 4,3 proc. mikro, małych i średnich firm