O samochodach, zarówno najbardziej prestiżowych limuzynach, jak i autach dostawczych oraz ciężarowych, wiedzą wszystko. Potrafią je nie tylko sprzedawać, ale z taką samą pasją je naprawiają. Firma Mirosław Wrób
Deska rozdzielcza pokryta skórą i 18” calowe felgi, to tylko niektóre wyróżniki limitowanego Volvo C70 Inscription. Ekskluzywna wersja auta powstała w oparciu o nową filozofię Volvo – „Volvo
Konkurs na najlepszą inicjatywę społeczną wśród dealerów samochodowych rozstrzygnięty. Jednym z pięciu dealerów, którzy zdobyli granty, jest dolnośląska firma Mirosław Wróbel. Spółka
Jak zmniejszyć koszty paliwa w firmie budowlanej?Spóźnienia w opłatach, problemy z egzekwowaniem płatności, wzrost cen materiałów i brak pracowników to tylko niektóre z codziennych problemów branży budowlanej. Paliwo to ko
Według najnowszego raportu Instytutu GIPA, monitorującego rynek olejów w Polsce, marka Castrol rośnie najdynamiczniej i stale powiększa swoje udziały w stosunku do konkurencji. Na przestrzeni ostatnich lat wzrosła też spontan
Już tylko 17 dni dzieli załogę TTC od startu w Rajdzie Dakar 2010, który odbędzie się w dniach 1-17 stycznia 2010 roku w Argentynie i Chile. Do udziału w tym najbardziej prestiżowym maratonie offroadowym polski team przygotowyw
29 kwietnia tego roku w warszawskim klubie LOFT 44 odbyła się premiera nowego Volvo S60. Na prezentację modelu przybyli dziennikarze, polskie gwiazdy, klienci flotowi oraz gość specjalny Peter Horbury, Wiceprezydent ds. Designu w
materiał prasowy09 września 2019Czy wiesz, że całkowity udział transportu w emisji gazów cieplarnianych na terenie Unii Europejskiej wynosi około 25 proc., z czego 18,4 proc. generują pojazdy ciężarowe i autobusy ? Jednym z
Materiał prasowy 22.11.2019Ponad 230 tys. ciężarówek poruszających się po drogach Europy pochodzi z Polski. Eksperci Inelo szacują, że miesięcznie przybywa 1-2 proc. nowych pojazdów, których czas jazdy rejestrują intelig
Kampania reklamowa najnowszego kombi firmy – Volvo V70Volvo Auto Polska rozpoczęło kampanię reklamową pod hasłem „nowa przestrzeń wspólnych przeżyć”, której celem jest prezentacja konsumentom Volvo V70. Kampania ma pro