Wyjątkowa jakość wnętrzaWnętrze nowego Volvo S60 zostało wykonane z najwyższą dbałością o detale. Chociaż skupiono się na szczegółach zorientowanych na kierowcę, to S60 nadal jest pięcioosobowym autem, oferującym ko
Małe dzieci powinny jak najdłużej podróżować w fotelikach tyłem do kierunku jazdy – co najmniej do trzeciego lub czwartego roku życia. Starsze dzieci powinny korzystać z fotelików do chwili, gdy osiągną 140 centymetrów w
Czy myślisz, że jadąc takim samochodem możesz uzyskać maksymalną szybkość? Wydawałoby się, że tak. Niskie, obłe, z dobrym silnikiem i sportowymi kołami. Przejechać się takim. Tylko nie po polskich drogach.Ten drugi ten
Jazdy testowe najnowszymi Mercedesami klasy ML i GLK, nauka zakładania łańcuchów na koła, konkursy i nagrody, a do tego towarzystwo Michała Żebrowskiego. Spółka „Mirosław Wróbel” autoryzowany de
Niejeden użytkownik polskich dróg wyjeżdżając w poprzednich latach na długi weekend zauważył, że pomimo zwiększenia ilości aut osobowych, na niektórych odcinkach dróg krajowych oraz autostrad jedzie się jednak sprawniej.
Informacja prasowaWarszawa, 20 września 2019r.Jak ulżyć nogom w trakcie wielogodzinnych podróży za kierownicą?Wielogodzinna podróż za kierownicą to nie lada wyzwanie dla naszego organizmu. Poza naturalnym zmęczeniem, przem
HARLEY-DAVIDSON® PREZENTUJE KOLEJNE TRZY NOWE MOTOCYKLE NA ROK 2014Powrót legendarnego modelu Low Rider®.Gotowy do dalekich podróży Sportster® SuperLow® 1200T oraz nowa odsłona buntowniczego modelu Street Bob® Special Editio
Od początku lutego Volvo rozpoczęło nową ogólnopolską kampanią wizerunkową najnowszych modeli – S60 i V60. Kampania obejmie swoim zasięgiem media elektroniczne i tradycyjne. Spoty zostaną wyemitowane równie
W czwartej edycji plebiscytu „Złota Kierownica” organizowanego przez tygodnik „Auto Świat” zwyciężyło Volvo V40. Prestiżowy, pięciodrzwiowy hatchback uplasował się na pierwszym miejscu w kategorii aut kompaktowych, pok
Nowa kampania reklamowa Volvo, promująca model XC60 i unikalny system City Safety, rozpoczęła się w maju br. i potrwa dwa miesiące. Celem kampanii jest zaprezentowanie modelu Volvo XC60 oraz zastosowanej w nim technologii City Sa